شماره تماس: 02122500600

پروفایل

این شرکت ارائه دهنده بهترین سرویس تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم خانگی میباشد که برای ارتقا سیستم سازمانی خود اولین شرکتی میباشد که در جهت کم کردن هزینه های خانواده ها مشاوره تلفنی تعمیر لوازم خانگی را راه اندازی کرده این امکان هزینه های خانواده ها را کم کرده و در وقت صرفه جویی میشود هزینه هایی از جمله ایاب و ذهاب تشخیص عیب و تعمیرات جزئی که خود افراد میتوانند با رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

نمایندگی، تعمیرات و سرویس یخچال فریزر پروفایل

تماس با شمال تهران

۰۲۱-22500600

تماس با شرق تهران

021-77081090

تماس با غرب تهران

021-88566359

تماس با جنوب تهران

021-55102370

تماس با نمایندگی پروفایل

شماره تماس پشتیبانی و مشاوره

ارسال کارشناس در سریع‌ترین زمان ممکن به محل کار یا منزل شما

خدمات تعمیرات یخچال در مدرن تکنیک در اولين نگاه

شرکت مدن تکنیک در بخش نمایندگی تعمیرات یخچال به سرویس دهی بصورت تعمیرات، تهیه و تعویض قطعات مشغول است. از جمله مهم ترين خدمات ما شامل تعمير یخچال جنرال الکتریک، تعمير یخچال مابه، تعمير یخچال پروفایل، تعمير یخچال وستینگ هاوس، تعمير یخچال وایت هاوس، تعمير یخچال فریجیدر، تعمير یخچال ادمیرال، تعمير یخچال ویرپول و تعمير یخچال دوو است.

مطالعه بیشتر

نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل

از آنجا که یخچال به عنوان یک وسیله ضروری و پر استفاده در آشپزخانه به شمار می‌رود، خرید برند خارجی آن به دلیل امکانات رفاهی زیاد و تمایل مصرف‌کنندگان بسیار رایج شده است. یخچال و ساید بای ساید پروفایل آمریکایی نیز از دسته پرفروش برندهای خارجی در بین خانواده‌های ایرانی می‌باشد که امکان بروز مشکلات خطا و خرابی به دلیل عدم شناخت کافی و استفاده نادرست از آن وجود دارد. بنابراین تعمیرگاه‌های زیادی جهت تعمیر یخچال پروفایل رفع مشکلات احتمالی به این بازار وارد شده اند، مراکزی که در کنار نام خود کلمه رسمی را ندارند در حالی که باید رسمی بودن تعمیرگاه یخچال برای مصرف‌کنندگان بسیار مهم باشد.

تعمیرگاه رسمی یخچال پروفایل در هنگام ارائه خدمات به مشتریان از تخصص فنی تکنسین‌ها اطمینان کامل دارد تا بتواند  تعمیر یخچال پروفایل را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. پس از خرید یخچال در صورت مطالعه نکردن دفترچه راهنمای فارسی یخچال پروفایل نمی‌توانید به درستی از این سیستم تمام هوشمند استفاده کنید، در نتیجه دستگاه دچار انواع خطا و خرابی در سیستم  می‌شود. در صورت برخورد با این مشکل می‌توانید با کارشناسان فنی تعمیرگاه رسمی تماس بگیرید و درخواست اعزام تکنسین تعمیر یخچال پروفایل را ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان به مقصد مورد نظر شما مراجعه کنند. طبق رسمی بودن تعمیرگاه در پایان عیب‌یابی یخچال، هزینه مصوب اتحادیه از مشتری دریافت می‌شود و ضمانت تعمیرات تخصصی تعمیرکار به مشتری تعلق می‌گیرد. در پی همکاری دو طرفه تعمیرگاه و مرکز، تنها هدف ارائه خدمات تعمیراتی فنی و تخصصی جهت رفع سریع مشکلات مشتریان است تا در نهایت به هدف و شعار اصلی یعنی رضایت مشتری و مشتری‌مداری ختم شود. تعمیرگاه مجاز به دلیل داشتن تعهد با نهادهای قانونی داخلی، موظّف است از تعمیرکاران متخصص و تحصیل‌کرده در امر تعمیرات یخچال پروفایل استفاده کند.  

تعمیر یخچال پروفایل با قطعات اصل

قطعات اصلی یخچال پروفایل از یک سیستم هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که مسؤلیت برقراری رابطه بین اجزاء تشکیل دهنده دستگاه را بر عهده دارد. در صورت معیوب شدن این قطعات، دو شرط ضروری برای استفاده بهینه مجدد از دستگاه، باید در تعمیر یخچال پروفایل رعایت شوند. شرط اول اینکه حتما به تعمیرگاه مجاز یخچال پروفایل مراجعه کنید و شرط دوم اینکه حتما در صورت تعویض قطعات معیوب، از قطعات اصلی و اورجینال یخچال پروفایل استفاده کنید. رعایت کردن این شرط‌ها سرانجام طول عمر دستگاه را مشخص می‌کند و در صورت برقرارشدن آنها، طول عمر دستگاه افزایش پیدا کرده و مانند روز اول به فعالیت خود ادامه می دهد. در صورت برقرار نشدن، سایر اجزاء دستگاه دچار اختلال و خرابی می‌شوند و درنتیجه کارایی هوش مصنوعی یخچال را پایین می‌آورند که با بروز چنین مشکلی، از عمر مفید یخچال پروفایل کم می‌شود.

تعمیرکاران با تجربه تعمیر یخچال پروفایل ، دریک پروسه مداوم شناخت و بررسی قطعات اورجینال و اصلی یخچال، از تیم آموزشی فنی مرکز بهره می‌برند تا علاوه بر یادگیری تعمیرات تخصصی یخچال، از تعویض بی مورد قطعات اصلی جلوگیری کنند. توجه به این نکته بسیار مهم است که تخصص تعمیرکاران می‌تواند در تشخیص صحیح خطا و خرابی مؤثر باشد. با این تخصص، می توانند عیب‌یابی دستگاه را بدون تعویض قطعات به درستی انجام دهند. تکنسین‌های تعمیرگاه رسمی به صورت یک قاعده کلی این فرآیند را طی کرده و در زمان برخورد با مشکلات خرابی یخچال، به خوبی از آن استفاده می‌کنند.

 

کارخانه با توجه به شناسایی نیاز مصرف‌کنندگان در یخچال تولیدی، از امکانات پیشرفته زیر استفاده کرده است:

امکانات یخچال پروفایل

سیستم داخلی با امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خاص

 طراحی منحصربه فرد بدنه خارجی، جهت زیبایی ظاهری و گنجایش بیشتر

 فناوری هوشمند صوتی و شنیداری برای آماده‌سازی نوشیدنی‌های سرد و گرم

سنسور دما با قابلیت حسگر و قابل تنظیم با دما خارجی

فن سرامیکی جهت کارایی بیشتر موتور یخچال و ساید بای ساید

قابلیت اتصال به انواع شبکه‌های وای‌فای

با توجه به تمام امکانات بی‌شمار، در صورت استفاده نادرست از دستگاه ممکن است با انواع ارور یخچال پروفایل روبرو شوید. بنابراین مراجعه به تعمیرگاه یخچال پروفایل جهت بررسی تخصصی ضروری است.

قطعات اصلی برای تعمیر یخچال

قطعات اصلی در تعمیر یخچال پروفایل در تمام مدل‌های مطرح بازار، از یک دسته پیروی می‌کنند که شامل موارد زیر هستند:

کمپرسور یا موتور به عنوان قلب دستگاه 

فن کندانسور و ترمودیسک اصلی در تعمیر یخچال پروفایل بسیار اهمیت دارد

سوئیچ و نوار داخلی درب یخچال

انواع فیلتر آب و فیلتر هوا و فیلتر خشک کن

فن اواپراتور و رله استارت

اورلود و هیتر المنت

یخچال پروفایل ساخت کجاست؟

یخچال پروفایل یکی از محصولات مطرح شرکت پروفایل در کشور آمریکا است. با بررسی پیشینه موفق و سابقه بالا تولید یخچال و ساید بای ساید در شرکت سازنده، می‌توان به کیفیت بالای محصول پی‌برد. و این نکته را باید توجه داشته باشید که تعمیر یخچال پروفایل در ایران بسیار دشوار است و کار هر تعمیرکاری نیست فروش در سطح جهان به ویژه ایران، محکم‌ترین دلیل رضایت مصرف‌کنندگان از دستگاه تولیدی است.

راهنما مراقبت و جلوگیری از تعمیر یخچال پروفایل

با رعایت نکات اصلی مراقبت از یخچال می‌توانید پروسه خرابی قطعات را به تأخیر انداخته و به افزایش طول عمر دستگاه کمک کنید، در نتیجه با رعایت چند عمل ساده و در عین حال بسیار مفید زیر می‌توانید حتی‌المقدور دچار فرآیند تعمیر یخچال پروفایل نشوید:

عدم نصب یخچال در مجاورت وسایل گرمایشی نظیر اجاق گاز، فرگاز و آبگرمکن

حفظ فاصله 25 سانتی‌متری از پشت و فاصله 5 سانتی‌متری از کنار دستگاه

قرار دادن یخچال با فاصله استاندارد از سطح زمین جهت گردش جریان هوا

تمیرکاری هفتگی عایق لاستیکی دور درب دستگاه برای افزایش طول عمر آن

تنظیم دمای استاندارد یخچال در تابستان از 2 تا 4 درجه و در زمستان از 1 تا 2درجه

رعایت کردن این نکات به شما در جلو گیری از تعمیر یخچال پروفایل کمک میکند.

 

تعمیر یخچال پروفایل سریع با تعمیرکار متخصص

استفاده از تعمیرکاران با تجربه در سیستم کاری تعمیرگاه رسمی به عنوان عامل اصلی تعمیرات تخصصی یخچال شناخته می‌شود. بنابراین با راه‌اندازی انواع پروسه‌های عملی و تقویتی در زمینه تعمیر یخچال پروفایل، یک بستر آموزشی برای نیروهای تعمیرکاران خود ایجاد می‌کند. در این بستر به صورت شبانه‌روزی تکرار و تمرین شناخت قطعات اصلی یخچال و همچنین بررسی انواع مشکلات احتمالی صورت می‌گیرد. در نهایت عیب‌یابی تخصصی دستگاه به آسانی و با سرعت بالایی انجام می‌شود.

تعمیر یخچال پروفایل

خدمات تعمیرگاه یخچال پروفایل

خدمات تعمیرگاه یخچال پروفایل در تعمیر لوارم خانگی مدرن تکنیک از دو قانون اصلی پیروی می‌کند. قوانین مرکز شامل تعمیر یخچال پروفایل در کمترین زمان ممکن و رضایتمندی و مشتری‌مداری می‌باشد که با سابقه 50 ساله تعمیرگاه در بین مشتریان دائم، همچنان برقرار است.  خدمات تعمیرگاه بر مبنای این قوانین بر دو اصل استوار است. استفاده از تعمیرکاران متخصص و با سابقه به عنوان اصل اول مرکز و همچنین خدمات تعویض قطعات معیوب دستگاه با قطعات اصلی در تعمیر یخچال پروفایل، دومین اصل تعمیرگاه مجاز محسوب می‌شود که به صورت کامل در متن پایین به آنها اشاره شده است.

تعمیر یخچال پروفایل

تفاوت یخچال پروفایل و جنرال الکتریک

جالب است بدانید که برند پروفایل، یکی از زیرشاخه‌های جنرال الکتریک است. جنرال الکتریک چندین خط تولید لوازم خانگی دارد که هرکدام محصولات خود را تولید می‌کنند. مسلما خط تولید اصلی، محصولاتی با لیبل خود شرکت General Electric را شامل می‌شوند. برند مونوگرام نیز محصولات لوکس، مدرن و گران قیمت این شرکت را شامل می‌شود. برند هات پوینت (Hotpoint) هم ارزان قیمت‌ترین محصولات تولیدی شرکت جنرال الکتریک در زمینه لوازم خانگی است.

یخچال پروفایل یک پله بالاتر از یخچال‌های پایه جنرال الکتریک قرار می‌گیرد. به همین دلیل قیمت یخچال پروفایل بالاتر از یخچال جنرال الکتریک است و از امکانات مدرن مختلفی پشتیبانی می‌کند که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

تعمیر یخچال پروفایل

ویژگی تعمیرگاه پروفایل

ویژگی‌های تعمیرگاه یخچال پروفایل توسط خدمات بهینه آن تعیین شده‌اند و به صورت کلی در تعمیرگاه رسمی آشکار می‌شوند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته تعمیرگاه، می تواند ضمانت استفاده از قطعات اورجینال یخچال پروفایل و نحوه قیمت‌گذاری مصوب خدمات تعمیرات باشد. به این صورت که اگر قطعه‌ای از دستگاه معیوب شود، قطعه اصلی کارخانه سازنده جایگزین آن می‌شود و در نهایت تعمیرگاه جهت اطمینان خاطر، ضمانت اصالت کالا را به مشتری تحویل می‌دهدبنابراین با این ویژگی، از خراب شدن مجدد قطعات یخچال جلوگیری می‌شود.

ویژگی قیمت‌گذاری طبق نرخنامه اتحادیه، می‌تواند از پرداخت هزینه بالای تعمیر یخچال پروفایل برای مشتریان به راحتی جلوگیری کند و بی‌شک مشتریان دائم، علاوه بر قیمت‌های مصوب از تخفیف قیمت کمتر هم بهره‌مند می‌شوند. در صورت استفاده از تعمیرگاه مجاز حتما این موضوع را در نظر بگیرید.

ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه‌روز، ویژگی است که به صورت نامحدود در مرکز انجام می‌شود. در هنگام بروز مشکلات خرابی دستگاه در ساعات پایانی شب، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. در صورت دریافت تماس مشتری با مجموعه، تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیرات یخچال و ساید بای ساید در مکان مورد نظر مشتری حاضر شده و در سریعترین زمان دستگاه معیوب را به صورت تخصصی عیب‌یابی می‌کنند.

تعمیر یخچال پروفایل در منزل، اداره یا شرکت مشتری از ویژگی‌های نامحدود تعمیرگاه است که هیچ محدودیت مکانی برای تعمیرات یخچال ندارد.

ویژگی تعمیرات یخچال پروفایل در کمترین زمان، از اهداف اصلی تعمیرگاه رسمی به شمار می‌رود.

استفاده از تعمیرکاران با تجربه و حرفه‌ای در زمان عیب‌یابی دستگاه، به عنوان یک ویژگی تخصصی مجموعه محسوب می‌شود.

تمام ویژگی‌ها و خدمات تعمیرگاه مجاز پروفایل در هنگام تعمیر یخچال پروفایل، توسط مرکز ضمانت می‌شوند در حالی که ضمانت خدمات تعمیراتی مرکز مجاز از ویژگی‌های اساسی جهت حسن اعتماد مراجعه‌کنندگان  محسوب می‌شود.

تعمیر یخچال پروفایل

عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل در محل

یکی از معضلاتی که در صورت خرابی یخچال برای به وجود می‌آید، بحث حمل و نقل یخچال به تعمیرگاه است. این کار باعث می‌شود مواد غذایی بین 1 تا چند روز را خراج از یخچال سپری کنند و احتمال فاسد شدن آنها بالا است. نمایندگی یخچال پروفایل در محل، یکی از خدمات سایت مدرن تکنیک به شما مشتریان عزیز است. در صورتی که یخچال شما دچار خرابی شده باشد، می‌توانید به سرعت با نمایندگی یخچال پروفایل در محل تماس برقرار کنید و پس از شرح مشکل خود، یک کارشناس به محل شما ارسال می‌شود.

کارشناس اعزامی به سرعت دست به کار شده و پس از عیب یابی یخچال شما، آن را به تمیزترین حالت ممکن تعمیر می‌کند. به این صورت، نه تنها نیازی به صرف هزینه برای ارسال یخچال به تعمیرگاه و چند روز انتظار نیست، بلکه بلافاصله بعد از اتمام تعمیر یخچال پروفایل می‌توانید از آن استفاده کنید. در انتها نیز یک کارت گارانتی 9 ماهه به شما داده می‌شود. این کارت گارانتی برای خدمات انجام شده و قطعات تعویضی (در صورت نیاز به تعویض قطعه معیوب) مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که ی 9 ماه بعد از تعمیر، یخچال شما مجددا دچار مشکل شد، متخصصین ما به صورت رایگان آن را تعمیر و در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعمیر یخچال پروفایل

 

مشکلات رایج یخچال پروفایل

معمولا یخچال‌های برندهای مختلف به مرور دارای مشکلات متعددی می‌شوند. یخچال پروفایل نیز از این قائله مستثنا نیست و ممکن است روزی به تعمیر یخچال پروفایل خود نیاز پیدا کنید. در نمایندگی یخچال پروفایل در تهران، برخی از مشکلات هستند که در تعداد زیادی از یخچال‌های تعمیر شده می‌شوند. برخی از این موارد که به عنوان مشکلات رایج یخچال پروفایل شناخته می‌شوند را به همراه دلایل خرابی در زیر آورده‌ایم.

تعمیر یخچال پروفایل

روشن نشدن یخچال فریزر پروفایل

روشن نشدن یخچال پروفایل را می‌توان به عنوان یکی از پراسترس‌ترین مشکلات این یخچال‌ها دانست! در نگاه اول، ممکن است تصور کنید که موتور یخچالتان سوخته و احتمالا هزینه چندین میلیون تومانی روی دست شما گذاشته است؛ اما در 90 درصد مواقع این طور نیست! شما می‌توانید با تماس با نمایندگی یخچال پروفایل در محل، درخواست اعزام متخصص به محل را داشته باشید و وی در کمترین زمان ممکن، مشکل شما را برطرف کند. در صورتی که مشکل جدی و زمانبر باشد، نیاز به انتقال یخچال به نمایندگی یخچال پروفایل در تهران وجود دارد.

در مجموع 7 مورد باعث روشن نشدن یخچال پروفایل می‌شوند که عبارتند از:

·         ایراد در تامین برق یخچال

·         ایراد در سیم کشی داخلی یخچال پروفایل

·         خرابی یکی از رله‌های استارت، خازن یا اورلود (Over Load)

·         خرابی تایمر دیفراست یخچال

·         خرابی موتور یخچال

·         مشکل در ترموستات

·         و یا ایراد در یکی از بخش‌های برد اصلی یخچال

در واقع برای تعمیر یخچال پروفایل و رفع مشکل روشن نشدن یخچال، یکی از این 7 مورد دخیل هستند.

صدای غیرعادی یخچال پروفایل

صدای غیرعادی دیگر مشکل رایج یخچال‌های پروفایل و حتی جنرال الکتریک است. برای مثال صدای تیک تیک یخچال یکی از متداول‌ترین مشکلات مربوط به صدای یخچال است که به دفعات در نمایندگی یخچال پروفایل در محل آن را برطرف کرده‌ایم. این مشکل نیز دلایل مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         وجود مشکل در رله برد یا اورلود

·         خرابی موتور یا فن موتور

·         ایراد در اجزای یخ ساز

·         خرابی و فرسودگی لرزشگیرهای اطراف موتور اصلی

·         فرسودگی فن‌ها و شکستگی آنها

·         تراز نبودن یخچال

·         شل شدن اتصالات موتور و...

ارتباط با کارشناسان تعمیر یخچال پروفایل

خنک نکردن یخچال پروفایل

یکی از پرتعدادترین موارد درخواست تعمیر یخچال پروفایل، رفع مشکل خنک نشدن یخچال است. جالب است بدانی در برخی از موارد، هیچ مشکل فنی در یخچال وجود ندارد! بلکه تنها بر حسب اتفاق و سهوا، دمای یخچال تغییر پیدا کرده و بالاتر رفته است. قبل از درخواست حضور تعمیرکار از طرف نمایندگی یخچال پروفایل در محل، ابتدا دمای یخچال را بررسی کنید. بهتر است دمای یخچال بین 3 تا 5 سانتی گراد باشد.

در ادامه برخی از مواردی که ممکن است باعث ایجاد سروصدای غیرعادی یخچال شود را به صورت لیست آورده‌ایم.

1.      وجود مانع در گردش هوای گرم و تهویه آن

2.      زیاد بودن مواد غذایی درون یخچال پروفایل

3.      ایراد در قسمت درب و لاستیک دور آن

بوی بد یخچال پروفایل

بوی بد یخچال یکی از مشکلاتی است که در صورت عدم رفع، بر کیفیت مواد غذایی در یخچال تاثیر می‌گذارد. دلیل وجود بوی نامطبوع در یخچال، عموما به دلیل قرارگیری نامناسب مواد غذایی است. برای مثال، در صورتی که مواد غذایی را بدون شستشوی مناسب در یخچال قرار دهید، احتمال ایجاد بوی بد افزایش می‌یابد. همچنین موارد دیگری مثل قرار دادن مواد غذایی بدون پوشش دردار یا فاسد شدن مواد، از جمله دلایل ایجاد بوی بد در یخچال است. البته این موارد باعث ایجاد بوی بد در قسمت جلویی یخچال می‌شوند. در صورتی که این مشکل را در قسمت پشتی یخچال پیدا کرده‌اید، دلایل متفاوتی برای آن وجود دارد. این دلایل عبارتند از تمیز نکردن یخچال در مدت طولانی و پر شدن سینی آب یخچال!

در بسیاری از موارد برای رفع این مشکل، نیاز به مراجعه به نمایندگی یخچال پروفایل در تهران نیست! خودتان نیز می‌توانید این مشکل را بدون نیاز به متخصص برطرف کنید!

تعمیر یخچال پروفایل

مشکل در قسمت یخ ساز یخچال پروفایل

مشکلات مربوط به یخ ساز به دو دسته تقسیم می‌شوند و خرابی این بخش از یخچال، دلایل متعددی دارد. در حالت اول، عملا یخ ساز کار نمی‌کند و هیچ یخی را تولید نمی‌کند. در این حالت، ممکن است ایراد از مواردی مثل خاموش بودن یخ ساز، مسدود بودن فیلتر یا مسیر ورودی آب، عدم وجود سرمای کافی برای عمل یخ سازی و یا خرابی بازوی کنترلی درون یخ ساز باشد. در حالت دوم، یخ ساز یخ تولید می‌کند اما هیچ یخی از دستگاه خارج نمی‌شود. این مشکل ممکن است به دلیل پر شدن بیش از حد مخزن یخ ساز باشد. همچنین ممکن است در گذشته دمای فریزر کاهش پیدا کرده و یخ‌ها آب شده و مجددا منجمد شده باشند. در این حالت امکان خروج یخ از یخ ساز وجود ندارد و نیاز به تعمیر یخچال پروفایل خواهید داشت. البته دلایل دیگری نیز برای این مورد وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی قالب یخ، خرابی سنسور یخ ساز، ایجاد مشکل در برد اصلی و خرابی موتور یخ ساز اشاره کرد.

ایجاد برفک در یخچال پروفایل

در یخچال‌های قدیمی، همیشه برفک وجود داشت و افراد مجبور بودند هر از گاهی، یخچال را از برق خارج کنند تا برفک به وجود آمده آب شود. پس از سال‌ها، یخچال‌های تایمردار به بازار آمدند که پس از مدتی، یخچال عمل یخ زدایی را با خاموش شدن انجام می‌داد. اما امروزه یخچال‌های نوفراست یا تمام الکترونیکی، یک هیتر المنت دارند که در صورتی که سنسور اپراتور برفک زدگی را تشخیص دهد، المنت فعال شده و به سرعت آنها را برطرف می‌کند.

اما برخی مواقع یخچال‌های نوفراست نیز دچار برفک می‌شوند که علت‌های مختلفی دارد. برای تعمیر یخچال پروفایل و رفع برفک زدگی آن، نیاز به بررسی یا تعمیر موارد زیر خواهید داشت:

·         خرابی لاستیک دور درب

·         خرابی سنسور دیفراست

·         خرابی و وجود ایراد در سنسور محیط

·         گرفتگی لوله تخلیه آب در فاضلاب

تعمیر یخچال با قطعات اصل

دلیل ارورهای یخچال پروفایل چیست؟

در گذشته یخچال‌ها به شکل ساده‌تری تولید می‌شدند. به این صورت که یک موتور کمپرسور وظیفه توید سرما و برودت هوای درون یخچال را برعهده داشت؛ اما امروزه بسیاری از یخچال‌های جدیدتر به تکنولوژی‌هایی مثل اینترنت اشیا، WiFi و حتی هوش مصنوعی مجهز شده‌اند که در صورت وجود خرابی در بخش‌های مختلف، اروری را نمایش می‌دهند. یخچال‌های پروفایل نیز در دسته یخچال‌های هوشمند قرار می‌گیرند. بنابراین طبیعی است که در صورت وجود مشکلات مختلف، ارورهایی روی نمایشگر یخچال مشاهده شود. هر ارور، نشان دهنده یک مشکل در یکی از قطعات است که با دانستن آنها، می‌توانید با نمیندگی یخچال پروفایل در تهران تماس بگیرید و درخواست اعزام متخصص برای تعمیر یخچال پروفایل را ثبت کنید. ارورهای نمایش داده شده در یخچال پروفایل، 12 مورد هستند که در ادامه هرکدام را به همراه علت نمایش و روش‌های رفع ارور، به شما معرفی می‌کنیم.

ارور E01

این ارور زمانی نمایش داده می‌شود که دمای فریزر به سرعت بالا برود. علت نمایش این ارور نیز معمولا وجود ایراد در سنسور دمای فریزر یا یخچال است.

ارور E02

این ارور نشان دهنده وجود ایراد در سنسور دما است. تفاوت این ارور با ارور قبل، در دمای محفظه‌ها است.

ارور E03

این ارور نیز به دلیل خرابی سنسور دمای کنترل حرارت نمایش داده می‌شود. راه حل این مشکل، تعویض سنسور موردنظر است.

ارور F01

این خطا زمانی نمایش داده می‌شود که موتور، توانایی تامین سرمایش کافی یخچال را نداشته باشد. در این صورت، بهتر است ابتدا یخچال را از برق جدا کنید و سپس برای تعمیر یخچال پروفایلتان، با نمایندگی یخچال پروفایل در محل تماس برقرار کنید.

ارور F02

نمایش این ارور 2 دلیل دارد. در حالت اول، ایراد از طرف سنسور محیط فریزر بوده که باید فردی متخصص اقدام به اندازه گیری میزان اهم سنسور کند. در حالت دوم ممکن است قسمتی از برد اصلی دچار مشکل شده باشد. در این حالت برای جلوگیری از خرابی‌های احتمالی دیگر، بهتر است یخچال پروفایل را از برق خارج کنید و با یک متخصص تماس بگیرید.

ارور F03

این ارور درست مانند ارور F02 است؛ با این تفاوت که مشکل از طرف سنسور محیط یخچال است. در این صورت نیز بهتر است یخچال را از برق جدا کنید و از یک فرد متخصص برای رفع آن کمک بگیرید.

ارور F04

خطای F04 نشان دهنده وجود مشکل و معیوب شدن سنسور اپراتور یخچال است. با استفاده از دستگاه اهم سنج، باید مقاومت سنسور بررسی شود و در صورتی که مشکل سنسور قابل رفع نباشد، اقدام به تعویض آن کنید. متخصصین مدرن تکنیک در صورتی که یخچال شما نیاز به تعویض قطعه‌ای داشته باشد، آن را با قطعه اصلی و اورجینال تعویض می‌کنند. پس از اتمام تعمیر یخچال پروفایل شما، یک کارت گارانتی 9 ماهه برای قطعه مورد نظر به شما داده می‌شود. در صورتی که طی این 9 ماه، یخچال یا قطعه مورد نظر دچار مشکل شود، متخصصین ما به صورت رایگان اقدام به تعمیر یخچال پروفایل شما می‌کنند.

ارور F05

این خطا نیز مشابه ارور F04 است؛ با این تفاوت که برای سنسور اپراتور فریزر اتفاق می‌افتد. اما در صورتی که به این ارور بی‌تفاوت باشید، ممکن است برد یخچال نیز از کار بیافتد که در واقع، به کلی یخچال را از کار می‌اندازد. در صورت خرابی برد اصلی، باید هزینه زیادی برای تعمیر یخچال پروفایل خود پرداخت کنید.

ارور F07

در صورتی که نمایشگر یخچال پروفایل شما، ارور F07 را نمایش دهد، باید به سرعت با یک متخصص تعمیر یخچال پروفایل تماس برقرار کنید. این ارور به دلیل خرابی سنسور محیط دستگاه نمایش داده می‌شود که در قدم اول، باید مقدار مقاومت (اهم) سنسور مورد بررسی قرار بگیرد. در برخی مواقع، با خاموش کردن یخچال برای چند ساعت، این ارور برطرف می‌شود؛ اما در صورتی که پس از چند ساعت با روشن کردن یخچال، مجددا با این ارور مواجه شدید، باید اقدام به تعویض برد اصلی و مقاومت یخچال پروفایل کنید.

ارور F08

این خطا نشان دهنده وجود یک مشکل در فن یخچال است. در صورتی که فن دچار مشکلاتی مثل سوختگی، از کار افتادگی و یا آسیب دیدگی شده باشد، ارور F08 به روی نمایشگر ظاهر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اکیدا از تعمیر یا باز کردن یخچال برای تعویض فن خودداری کنید! این کار باید توسط فرد متخصص و در نمایندگی یخچال پروفایل در محل انجام شود. متخصصین مدرن تکنیک در گام اول پس از عیب یابی، ابتدا قطعه موردنظر را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت امکان برای کاهش هزینه شما، اقدام به تعمیر قطعه می‌کنند. در غیر این صورت، آن را با قطعه اورجینال و 100 درصد اصلی همراه با گارانتی 9 ماهه تعویض می‌کنند.

ارور F09

در صورتی که هیتر المنت فریزر یخچال پروفایل شما دچار مشکل شده باشد، یخچال ارور F09 را نمایش می‌دهد. کاربرد هیتر المنت در آب کردن یخ و برفک‌های فریزر است. این دقیقا همان وجه تمایز یخچال فریزرهای قدیمی با مدل‌های جدیدتر است. با تعویض المنت، این ارور نیز غیرفعال می‌شود.

ارور HRS در یخچال پروفایل

یخچال‌های قدیمی از یک موتور کمپرسور ساخته شده بودند که وظیفه تولید سرما برای نگهداری مواد غذایی را برعهده داشت. اما مدل‌های جدید و هوشمند مثل یخچال پروفایل، دارای یک برد الکترونیکی هستند که بخش‌های مختلف یخچال را مدیریت می‌کند. این قطعه را می‌توان به عنوان مهمترین قطعه در نظر گرفت؛ زیرا فرمان‌های مختلف مثل تغییر دما، کار کردن فن و المنت، حالت اتومات و... را به قطعات ارسال می‌کند.

با این حال، این قطعه مدام در خطر آسیب است. مهمترین علتی که می‌تواند باعث آسیب رسیدن به این قطعه شود، نوسانات برق است. به همین دلیل است که در هنگام خرید یخچال، باید حتما یک محافظ برق باکیفیت نیز خریداری کنید. دلیل دیگری که ممکن است برد را دچار مشکل کند، ضربه خوردن است. در صورتی که هنگام جابجایی یا سهوا به یخچال و قسمت برد الکترونیکی یخچال پروفایل ضربه وارد شود، احتمال آسیب رسیدن به این قطعه وجود دارد. حی بر اثر مشکلات ناشی از فن اپراتور یا فن مپرسور نیز، ممکن است به برد آسیب وارد شود. اما این توضیحات چه ارتباطی با ارور HRS دارد؟

در واقع در صورتی که برد دچار خرابی شود، ارور HRS یخچال پروفایل به صورت چشمک زن روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. اگر این ارور را در نمایشگر یخچال خود مراجعه کردید، بدون هیچ معطلی با نمایندگی یخچال پروفایل در تهران تماس برقرار کنید و این خرابی را گزارش دهید. متخصصین مجرب ما در کمترین زمان ممکن خودشان را به شما رسانده و مشکل یخچال پروفایل شما را برطرف می‌کنند.

تعمیر یخچال پروفایل

تعمیر یخچال پروفایل چقدر زمان می‌برد؟

این یکی از سوالات پرتکرار مشتریان ما است و نسبت به طولانی شدن پروسه تعمیر یخچال پروفایل خود نگران هستند؛ البته نگرانی آنها کاملا به جا است. مواد غذایی مختلف در صورتی که مدت زیادی را در محیط گرم و بیرون یخچال سپری کنند، فاسد می‌شوند. به طور کلی، نمی‌توان یک زمان دقیق برای تعمیر یخچال در نمایندگی یخچال پروفایل در محل را اعلام کرد؛ زیرا در قدم اول باید عمل عیب‌یابی انجام شود و پس از پیدا کردن مشکل یخچال، آن را برطرف کرد. در این میان، ممکن است قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد. در این صورت نیاز به قطعه جدید خواهید داشت که متخصصین ما می‌توانند قطعه معیوب را با قطعه اصلی و اورجینال تعویض کنند. در صورت تعویض قطعه، یک کارت گارانتی 9 ماهه نیز به شما تقدیم می‌شود. اما در برخی از مواقع، ممکن است تعویض قطعه باعث افزایش هزینه بالایی شود؛ در این هنگام متخصصین ما در صورت امکان می‌توانند اقدام به تعمیر قطعه موردنظر کنند و به این صورت، در هزینه‌های شما نیز صرفه جویی می‌شود.

متخصص اعزام شده پس از عیب یابی یخچال شما، زمان تقریبی تعمیر یخچال پروفایل را به شما اعلام می‌کند. این زمان بسته به نوع خرابی و قطعه، ممکن است چندین ساعت به طول بیانجامد.

تعمیر یخچال پروفایل

هزینه تعمیر یخچال پروفایل چقدر است؟

سوالاتی پیرامون هزینه تعمیر یخچال پروفایل، همیشه از سوالاتی بوده که در تمام تعمیرات انجام شده، مشتریان از ما پرسیده‌اند. پاسخ دقیق و قطعی برای این سوال وجود نداردو هزینه تعمیرات، با توجه به عیوب یخچال و خرابی قطعات تعیین می‌شود. کارشناس اعزام شده از نمایندگی یخچال پروفایل در تهران پس از عیب‌یابی دقیق یخچال، حدود تقریبی قیمت را به شما اعلام می‌کند. در مواردی، نیاز به تعویض یک قطعه با قطعه جدید داشته باشد. متاسفانه قطعات یخچال به سختی در بازار پیدا می‌شوند و در اکثر مواقع، این قطعات تقلبی و اصطلاحا فیک هستند که پس از مدت کوتاهی، مجددا خراب می‌شوند. کارشناسان تعمیر یخچال پروفایل ما در صورت نیاز، قطعات معیوب را با قطعات اصلی و کاملا اورجینال تعویض می‌کنند. همچنین پس از اتمام کار، یک کارت گارانتی 9 ماهه نیز به شما تحویل داده می‌شود. این کارت گارانتی شامل تمامی خدمات سایت مدرن تکنیک می‌باشد.

البته همانطور که می‌دانید، تعویض قطعه هزینه زیادی را به همراه دارد؛ اما در صورتی که قطعه معیوب امکان تعمیر و استفاده مجدد را داشته باشد، تکنسین‌های ما اقدام به تعمیر آن به بعترین شکل ممکن می‌کنند. به این صورت هزینه تعمیر یخچال پروفایل شما تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. بحث دیگر، مربوط به دستمزد و حق الزحمه تکنسین‌ها است. این مورد توسط اتحادیه تعیین می‌شود و تعمیرکاران نمی‌توانند بالاتر از این نرخ، دستمزدی را دریافت کنند. در مدرن تکنیک، برای رضایتمندی مشتریان، در بسیاری از موارد دستمزد دریافت شده پایینتر از نرخ اتحادیه خواهد بود.

مشاوره با تکنسین های تعمیر یخچال پروفایل

سوالات متداول

مشکلات رایج یخچال پروفایل چه مواردی هستند؟

مشکلاتی مثل بوی نامطبوع یخچال، صدای غیرعادی مثل تیک تیک، مشکلات مربوط به یخ ساز، خنک نکردن یخچال یا فریزر و ارورهایی نظیر E01، E02 و... از متداول‌ترین مشکلات یخچال پروفایل هستند.

یخچال پروفایل ساخت کجاست؟

پروفایل یکی از خطوط تولید جنرال الکتریک است که یخچال‌های مدرن و هوشمند را شامل می‌شود. یخچال پروفایل یک پله بالاتر از یخچال جنرال الکتریک قرار می‌گیرد.

معنی ارور HRS چیست؟

به طور خلاصه، این ارور نشان دهنده وجود یک عیب یا مشکل در برد اصلی یخچال است. این ارور به صورت چشمک زن روی نمایشگر نمایش داده می‌شود و در صورت عدم توجه به آن، احتمال خرابی دائم یخچال نیز وجود دارد.

مدت زمان تعمیر یخچال پروفایل چقدر است؟

بسته به نوع خرابی و نیاز به تعویض قطعات یا تعمیر آنها، مدت زمان تعمیر یخچال متفاوت است. کارشناسان تعمیر یخچال پروفایل ما پس از عیب یابی، مدت زمان تقریبی و حدود هزینه را به شما اعلام می‌کنند.

آیا باید یخچال را به نمایندگی ارسال کنیم؟

خیر! سایت مدرن تکنیک نمایندگی یخچال پروفایل در محل است؛ به این صورت اصلا نیازی به حمل و نقل یخچال به تعمیرگاه وجود ندارد. تنها لازم است در صورت وجود مشکل در یخچال پروفایل خود، متناسب با موقعیت خود با شماره‌های درج شده در پایین تماس بگیرید

 

 

مطالعه بیشتر

سوالات متداول تعمیر تعمیر یخچال پروفایل

هزینه تعمیر یخچال پروفایل بر چه اساسی محاسبه می‌شود و آیا تعرفه خاصی دارد؟

تعمیرگاه یخچال پروفایل در تلاش است که همواره بهترین قیمت را به مشتریان خورد ارائه دهد ولی نمی‌توان بدون عیب‌یابی و بازدید کارشناسان قیمت دقیقی از تعمیرات اعلام کرد. هزینه دستمزد تعمیرات توسط نرخنامه اتحادیه تعیین می‌گردد و جهت رضایتمندی مشتریان در اکثر مواقع هزینه دستمزد از این نرخنامه نیز کمتر می‌باشد.

یخچال پروفایل چند ماه گارانتی تعمیر و تعویض قطعات دارد؟

هر یک از انواع خدمات از جمله عیب‌یابی تخصصی یا تعمیر یخچال پروفایل و درصورت نیاز به قطعات اصلی و اورجینال آن قطعه و خدمات در تعمیرگاه یخچال پروفایل، شامل گارانتی 9 ماهه می‌باشند.

آیا مدرن تکنیک ضمانت اصل بودن قطعات تعمیر شده یخچال پروفایل را می‌دهد؟

در صورت نیاز به قطعات اورجینال و اصلی یخچال پروفایل، این قطعات توسط شرکت مدرن تکنیک تامین می‌گردد و این قطعات داری ۹ ماه ضمانت می‌باشند.

توضیحات


 

 

 

 

 

 

 

مطالعه بیشتر

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ارسال نظر

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران


مهدی نوری
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۱۵:۲۳

سلام ببخشید ما یخچال ساید پروفایل داریم که موتورش صدا میده میخواستم بدونم تعمیرگاه پروفایل قطعات اصلی این برندو داره ؟؟

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید