شماره تماس: 02122500600

بكو

این شرکت ارائه دهنده بهترین سرویس تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم خانگی میباشد که برای ارتقا سیستم سازمانی خود اولین شرکتی میباشد که در جهت کم کردن هزینه های خانواده ها مشاوره تلفنی تعمیر لوازم خانگی را راه اندازی کرده این امکان هزینه های خانواده ها را کم کرده و در وقت صرفه جویی میشود هزینه هایی از جمله ایاب و ذهاب تشخیص عیب و تعمیرات جزئی که خود افراد میتوانند با رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

تعمیر و سرویس یخچال و ساید بای ساید بکو

تماس با شمال تهران

۰۲۱-22500600

تماس با شرق تهران

021-77081090

تماس با غرب تهران

021-88566359

تماس با جنوب تهران

021-55102370

تماس با نمایندگی بكو

شماره تماس پشتیبانی و مشاوره

ارسال کارشناس در سریع‌ترین زمان ممکن به محل کار یا منزل شما

خدمات تعمیرات یخچال در مدن تکنیک در اولين نگاه

شرکت مدن تکنیک در بخش نمایندگی تعمیرات یخچال به سرویس دهی بصورت تعمیرات، تهیه و تعویض قطعات مشغول است. از جمله مهم ترين خدمات ما شامل تعمير یخچال جنرال الکتریک، تعمير یخچال مابه، تعمير یخچال پروفایل، تعمير یخچال وستینگ هاوس، تعمير یخچال وایت هاوس، تعمير یخچال فریجیدر، تعمير یخچال ادمیرال، تعمير یخچال ویرپول و تعمير یخچال دوو است.

مطالعه بیشتر

توضیحات


 

تعمیر یخچال بکو با قطعات اصل

پیش از آن که به شرح تمامی خدمات نمایندگی های پس از فروش بکو بپردازیم، ابتدا به مهم ترین موضوع در زمان تعمیر یخچال بکو اشاره می کنیم. حتما برای شما نیز پیش آمده است که قصد تعمیر وسیله ای را داشته اید و تعمیرکار پس از عیب یابی به شما گفته که نیاز است قطعه ای از دستگاه را جدا کرده و تعویض نماید. اولین چیزی که به ذهن شما می رسد این است که آیا این تشخیص درست است و قطعه اصلی شما واقعا دیگر کار نمی کند و در مرحله دوم با خود فکر می کنید که آیا فرد مورد نظر از قطعات اصلی برای تعمیر یخچال بکو شما بهره می برد؟

اگر این شرایط در مورد یخچال بکو پیش بیاید راه حل تنها مراجعه به تعمیرگاه یخچال بکو است، چرا که در این مکان کارشناسانی به محل اعزام می شوند که با تجربه و مهارت کافی عیب وسیله را به درستی تشخیص داده و در مرحله ی تعویض قطعه، حتما از قطعات اورجینال استفاده می کنند. استفاده از قطعه اورجینال سبب می شود تا یخچال بکو درست مانند قبل کار کند و به قسمت های دیگر یخچال آسیبی نرسد. در حالی که در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر و استفاده از قطعات تقلبی امکان هزینه های مجدد برای تعمیر یخچال بکو دوباره وجود دارد و برخی از مواقع یخچال بکو به جهت آسیب های وارده از کار می افتد.

 

یخچال بکو ساخت کجاست؟

در بازار داغ رقابتی که این روزها بین تولید کننده های لوازم خانگی جریان دارد، نام برند های اندکی به شهرت رسیده است. اما باید بدانید که محبوبیت و شهرت یک برند، الخصوص در بازار لوازم خانگی که کیفیت و اصالت کالا اهمیت فراوانی دارد، امری اتفاقی نیست و یک برند در چنین جایگاهی، باید حتما ویژگی هایی منحصر داشته باشد و خدمات خاصی را به مخاطبینش ارائه می کند.

در این میدان رقابت یکی از برند های نام آشنایی که به فعالیت مشغول است و با تولیدات با کیفیتش توانسته بخش اعظمی از فروش بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد، برند بکو است.

این برند لوازم خانگی متفاوتی را در شهر ها و کشور های مختلف به فروش می رساند که یکی از آن ها یخچال بکو است. این محصول با طول عمر کافی، کیفیت بالا و طراحی زیبا و امروزی اش توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند لوازم خانگی بکو برای تعمیر باید نزد متخصصان حرفه ای رفته سختی تعمیر این لوازم خانگی بسیار زیاد است از جمله تعمیر یخچال بکو  که باید توسط  متخصصان حرفه ای صورت گیرد.

بسیاری از افرادی که با این برند آشنایی دارند، در هنگام خرید لوازم خانگی، اللخصوص یخچال، به سراغ نمایندگی بکو رفته و در میان مدل های متنوع یخچال بکو، مدلی که با نیاز و بودجه آن ها مطابقت دارد را انتخاب کرده و خریداری می کنند، اما اگر کسی این برند را نشناسد و دیگران به او خرید یخچال بکو را پیشنهاد کنند، اولین سوالی که در ذهن خریدار ایجاد می شود، این است که، یخچال بکو ساخت کجاست؟

تا این جا متوجه شدیم که برند بکو، یکی از برند های شناخته شده در تولید لوازم خانگی است و یخچال بکو در دسته ی محصولات محبوب و پر فروش قرار می گیرد. پیش از آن که به بررسی دلایل این موضوع بپردازیم می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که یخچال بکو ساخت کجاست؟ برای پاسخ به این سوال سری به تاریخچه تاسیس این شرکت می زنیم و روند پیشرفت آن را تا امروز، به طور مختصر دنبال می کنیم.

جالب است بدانید که این شرکت در یکی از کشور های همسایه ایران یعنی ترکیه متولد شده است. در سال 1967؛ وهبی کوچ، هولدینگ کوچ را در شهر استانبول تاسیس کرد و داستان برند بکو از این جا آغاز شد.

شاید زمانی که نام یک برند ترک در حوزه ی لوازم برقی و بخصوص لوازم خانگی بیاید، تصورات این باشد که چنین شرکتی نمی تواند با رقبای اروپایی، کره ای و .... رقابت کند، اما هولدینگ کوچ چنان پله های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت که در سال 2004 توانست، شرکت آلمانی کروندینگ را بخرد.

تا همین جا حتما متوجه شده اید که اهداف و ایده آل های موسسین و مدیران این برند تا چه حد جدی و رقابتی بوده است. تنها یک سال بعد، یعنی در سال 2005 این شرکت به همراه یکی از رقیبان سرسختش، یعنی شرکت وستل، توانستند نیمی از بازار فروش تلویزیون های اروپا را به خود اختصاص دهند.

اما این میزان پیشرفت برای بکو کافی نبود و در سال 2009 این برند با شرکت آرچلیک ادغام شد و از آن پس بود که در بازار، لوازم خانگی ای چون: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و تلویزیون با نام بکو روانه ی خانه های مردم در سراسر دنیا شدند.

اگر بخواهیم قدرت و شهرت این برند را در یک جمله محک بزنیم، جالب است که بدانید این برند اکنون یکی از اسپانسر های قوی تیم بارسلونا ست. در بخش بعدی راجع به تعمیر یخچال بکو و تعمیرگاه یخچال بکو سخن می گوییم.

تعمیرگاه رسمی یخچال بکو

فکر می کنید که یک برند معتبر که در تولید لوازم خانگی مشهور است، در خدمات پس از فروشش چه امکاناتی را برای مشتریان فراهم می کند؟ یخچال بکو نیز مانند باقی محصولات با کیفیت این شرکت دارای دوام و عملکرد بسیار مناسبی است اما تولید کنندگان به فکر رفاه حال مشتریان خود در حین استفاده نیز بوده اند و به افرد توصیه می کنند که اگر یخچال آن ها با مشکلی رو به رو شد با تعمیرگاه یخچال بکو تماس بگیرند.

پس زمانی که شما یک شرکت معتبر را برای خرید انتخاب می کنید، دیگر نیازی نسیت که در مورد وسیله ی خود نگرانی ای داشته باشید. در تعمیرگاه یخچال بکو افرادی مسئول پاسخگویی به مشتریان هستند و شما می توانید هر جا که ساکن هستید با یک تماس از آن ها کمک بخواهید.

توجه داشته باشید که این روز ها تعمیرگاه های بسیاری ادعا می کنند که قادر به عیب یابی و تعمیر یخچال بکو هستند، اما موارد بسیاری سبب می شود تا به این افراد اعتماد نکنیم و حتما تعمیر وسیله خود را به تعمیرگاه رسمی یخچال بکو بسپاریم. برای پیدا کردن این مراکز معتبر می توانید از نمایندگی های رسمی کمک بگیرید.

برای این که به اهمیت مراجعه به مراکز معتبر به جای تعمیرگاه های محلی و یا معمولی پی ببرید، در این مطلب به خدماتی که تعمیرگاه یخچال بکو ارائه می کند، اشاره خواهیم کرد تا اگر تنگی وقت و یا مواردی دیگر این فکر را در سر شما انداخته که از یک مرکز غیر معتبر در خواست تعمیر یخچال بکو را داشته باشید، از این تصمیم منصرف شوید.

 

خدمات تعمیرگاه یخچال بکو

در لیست خدمات تعمیر یخچال بکو، موارد بسیاری وجود دارد که سبب می شود این مکان به محل مراجعه دائمی مشتریان تبدیل شود که در این قسمت برخی از این خدمات را بر می شمریم.

یکی از مهم ترین مواردی که در تعمیر یخچال بکو به آن پرداخته می شود، استفاده از کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه است. این افراد در عین داشتن مهارت در حرفه ی خود به خوبی با یخچال های بکو آشنایی دارند و به راحتی می توانند عیب مدل های مختلف را تشخیص داده و در کوتاه ترین زمان نقص ها را بر طرف کنند. از سوی دیگر به جهت پیشرفت روز به زور تکنولوژی و پیشرفت کالا ها با آن، کارشناسان این مراکز تحت جدید ترین آموزش ها قرار می گیرند تا همیشه به روز و موثر باشند.

یکی دیگر از خدمات این مراکز اعزام کارشناس در اسرع وقت به محل خرابی وسیله است. پس در دوره ای که مشغله های روزانه وقت زیادی را برای افراد باقی نمی گذارد، شما تنها با یک تماس می توانید یخچال بکو خود را به دست متخصصین امر بسپارید.

در قسمت قبل به اهمیت استفاده از قطعات اورجینال اشاره کردیم، پس یکی از مهم ترین خدمات تعمیرگاه یخچال بکو استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر این وسیله است.

در نهایت پس از مراجعه کارشناس به محل مورد نظر و طی شدن مراحل عیب یابی و تعمیر یخچال بکو باید بدانید که در مدت گارانتی یخچال بکو تمامی این خدمات رایگان است، اما حتی زمانی که مدت گارانتی گذشته باشد نیز این خدمات با قیمت مناسبی ارائه می شود و پس از آن نیز تعمیرگاه یخچال بکو خدمات ارائه شده را تضمین خواهد کرد.

 

ویژگی تعمیرگاه بکو

در این مطلب به شرح ویژگی های برند بکو و خدمات ارائه شده در تعمیر یخچال بکو پرداختیم، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا برای صرفه جویی در زمان، هنگام نیاز به تعمیر یخچال بکو به تعمیرگاه های محلی و آشنا مراجعه کنند. به طور کامل توضیح دادیم که این کار می تواند چه ضررات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. برای این که در یک نگاه از ویژگی های تعمیر یخچال بکو آگاه شویم به صورت مختصر این ویژگی ها را بار دیگر مرور می کنیم.

  • اعزام تعمیرکار در اسرع وقت
  • استفاده از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای
  • استفاده از قطعات اصل برای تعمیر یخچال بکو
  • پوشش خدمات درج شده در ضمانت نامه کالا
  • تضمین خدمات انجام شده

 

 

مطالعه بیشتر

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ارسال نظر

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

کامنتی موجود نیست
برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید