شماره تماس: 02122500600

سریع ترین راه از بین بردن بوی بد یخچال

سریع ترین راه از بین بردن بوی بد یخچال

در حالت ایده آل، یخچال‌ها باید از بوهای نامطبوع جلوگیری کنند نه اینکه باعث ایجاد آن شوند. اگر یخچال شما بو می‌دهد، وقت آن رسیده که آن را تمیز کنید. اگر یخچال جنرال الکتریک شما بوی بد گرفته و با تمیز کردن آن مشکل حل نشد ممکن است بو ناشی از چیزی در داخل یخچال نباشد، بلکه قطره چکان عامل ایجاد بو باشد. خرابی فن کندانسور و کویل‌ها و  تنظیم نشدن درست دمای یخچال نیز از دیگر عوامل بوی بد یخچال به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک حتما به افراد باسابقه در زمینه مراجعه کنید. برای از بین بردن بوی بد یخچال تا آخر این نوشته با ما همراه باشید. 

 

چگونه بوی یخچال را از بین ببریم؟

برای بسیاری سوال است که با استفاده چه راهکارهایی می‌توان بوی بد یخچال را از بین برد. در ادامه استفاده از چند ماده برای از بین بردن بوی یخچال معرفی می‌شود که یخچال شما را از شر بوی بد دور کند.

استفاده از  قهوه آسیاب شده 

دانه قهوه به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذب بوی یخچال شناخته می‌شود. قهوه تازه آسیاب شده را به طور یکنواخت در بشقاب بریزید و آن را به مدت 24 ساعت در یخچال نگه دارید. پس از یک روز ماندن در یخچال، می‌توانید آن را با خاک مخلوط کنید و به عنوان کود گیاهی استفاده نمایید. 

قراردهی  چای کیسه‌ای در یخچال

 مقداری چای کیسه‌ای استفاده شده را در یک ظرف بریزید و آن را داخل یخچال قرار دهید. برگ‌های چای، بوی بد را جذب می‌کنند و بوی تازه‌ای را در یخچال شما به ارمغان می‌آورند. پیشنهاد می‌کنیم هر 3 تا 4 روز یک بار چای کیسه‌ای را تعویض کنید. 

قردادن  جوش شیرین در یخچال

یکی دیگر از روش‌های از بین بردن بوی بد یخچال استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین سالهاست که به عنوان یک خوشبوکننده طبیعی موثر یخچال شناخته می‌شود.جوش شیرین را داخل یک ظرف  بریزید و به مدت 24 ساعت در یخچال قرار دهید. جوش شیرین نه تنها به خلاص شدن از شر بوی بد کمک می‌کند، بلکه بوی خوبی را در یخچال شما ایجاد می‌نماید. 

بیشتر بخوانید: علت بوق زدن یخچال دوو

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید