شماره تماس: 02122500600

تعمیر شبانه روزی یخچال

تعمیر شبانه روزی یخچال

بدون شک یخچال جزو دستگاه‌های مهم در هر آشپزخانه‌ای است. برای همین تعمیر آن نباید توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود؛ بلکه در صورت مشاهده ایراد در این دستگاه‌ها باید تعمیر آن را به افراد متخصص بسپارید؛ متخصصانی که به اندازه کافی با پیچیدگی‌ها و سیستم‌های یخچال آشنا هستند؛ در نتیجه تعمیر یخچال شبانه روزی می‌تواند ایده خوبی برای برطرف کردن ایرادات دستگاه شما باشد. چنانچه برایتان سوال شده که چگونه به این مهم، دست یابید، در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات مفصلی را ارائه دهیم.

رایج‌ترین مشکلات یخچال عواملی برای اقدام جهت تعمیر یخچال شبانه روزی

یخچالها جزو لوازم برقی هستند که بدون استراحت؛ در از مواد غذایی نگهداری می‌کنند و به صورت غیر مستقیم روی سلامت شما نیز تاثیرگذار هستند. گاهی پیش می‌آید که یخچال نیز بر اثر کارکرد زیاد و استفاده نامناسب دچار ایراداتی شود. در چنین مواقعی لازم است به محض روبرو شدن با آن‌ها در هر ساعت از روز، سریعاً برای تعمیر یخچال شبانه روزی اقدام کنید. در ادامه به چند مورد از رایج‌ترین مشکلات یخچال فریزرها اشاره خواهیم کرد که نیاز به تعمیرات شبانه روزی دارد:

 بیش از حد داغ شدن کمپرسور

یکی از ایرادات یخچال‌ها، داغ شدن بیش از حد موتور است. این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی در بخش کمپرسور و تحت فشار بودن آن، کار نکردن کندانسور، ایراد در ترموستات و کاهش میزان گاز مبرد باشد. برای عیب یابی دقیق لازم است از تعمیر یخچال شبانه روزی کمک بگیرید.

 یخ زدن محفظه داخلی یخچال

از رایج‌ترین مشکلات یخچال می‌توان به یخ زدن مواد غذایی در محفظه داخلی نیز اشاره کرد. این مسئله می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که از آنها می‌توان به ایراد در ترمیستور دستگاه و عدم اندازه‌گیری صحیح دما اشاره کرد. البته انسداد کویل‌های کندانسور در اثر تجمع آلودگی، ایراد در ترموستات نیز می‌توانند از عوامل به وجود آورنده مشکل یخ زدن محفظه داخلی یخچال باشند. در چنین وضعیتی لازم است یک تعمیرکار سیار یخچال را خبر کنید و کارتان را به بهترین شکل پیش ببرید.

عدم بسته شدن درب یخچال

 وقتی که درب یخچال به طور کامل بسته نشود، دمای محفظه داخلی آن پیوسته افزایش می‌یابد. این مسئله سبب فساد مواد غذایی میشود و همچنین در چنین شرایطی موتور برای جبران دمای نادرست، فعالیت خود را افزایش داده و انرژی زیادی صرف می‌کند. از دلایل بروز این مشکل می‌توان به تراز نبودن پایه‌های یخچال، پر کردن یخچال از مواد غذایی زیاد و چینش نادرست آنها، فرسودگی لاستیک‌های دور درب و ... اشاره کرد.

خنک نبودن مواد غذایی

گاهی وقت‌ها با خنک نبودن مواد غذایی و عدم تولید هوای سرد در محفظه یخچال روبرو می‌شوید. این مشکل می‌تواند ناشی از اختلال در برد کنترل دما، معیوب شدن دیفراست و ترموستات، خرابی اواپراتور یخچال، عدم کارکرد هیتر دیفراست، ایراد در موتور فن و عدم چرخش جریان هوا در محفظه یخچال باشد که حتماً باید پیگیری شود.

 استشمام بوی بد از یخچال

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران از آن شکایت دارند، تولید و انتشار بوی بد از یخچال است. برای برطرف کردن این مشکل خودتان می‌توانید با شستشوی محفظه داخلی بوی نامطبوع را از بین ببرید. البته استفاده از بوگیرهای قوی نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

خراب شدن ناگهانی یخچال

تعمیر یخچال در محل برای نجات دادن قطعات دستگاه

همانطور که می‌دانید یخچال فریزر وسیله سنگینی است که نمی‌توان به راحتی آن را تکان داد. از طرفی اگر بخواهید این دستگاه را به مرکز خاصی برای تعمیر ببرید، باید متقبل هزینه جابجایی و حمل و نقل نیز بشوید. پس نیاز است که برای تعمیر یخچال فکر دیگری اندیشید. یکی از عاقلانه‌ترین کارها، تعمیر یخچال در محل است.

در حقیقت با تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی میتوانید تنها با یک تماس، تکنسین‌ها را به منزل خود بیاورید. همچنین نیاز نیست که در ساعت خاصی از شبانه روز برای سرویس یخچال‌تان اقدام کنید؛ زیرا امکان تماس و درخواست برای تعمیر یخچال شبانه روزی در هر ساعتی وجود دارد. شما می‌توانید در هر ساعت از روز با مدرن تکنیک تماس گرفته تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل یخچالتان را برطرف کنند. خبر خوب اینکه در هر نقطه‌ای از تهران که باشید، می‌توانید با یک تماس تعمیر یخچال شبانه روزی در تهران را ثبت کنید؛ به این ترتیب تعمیرکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منزل شما برای سرویس اعزام شوند.

تعمیر یخچال شبانه روزی در تهران؛ فرصتی عالی برای پایتخت‌نشینان

مهم نیست که در کدام منطقه از تهران زندگی می‌کنید، در هر صورت می‌توانید از خدمات مدرن تکنیک در کلیه مناطق تهران بهره‌مند شوید. یکی از خدمات بی‌نظیر این مجموعه، گارانتی پس از تعمیر یخچال فریزر است؛ یعنی تکنسین‌ها آنقدر به کار خود اطمینان دارند که گارانتی قطعات تعمیر شده را نیز برایتان انجام می‌دهند؛ با این تفاسیر حتی در صورت بروز مشکل در قطعه جایگزین شده، میتوانید مجدداً از کارشناس مربوطه توقع تعمیر قطعه را داشته باشید. همین مطلب نشان دهنده کیفیت کار بالای تعمیر یخچال شبانه روزی است. همچنین تکنسین‌ها در صورت تعویض قطعه‌ای از یخچال، آن را با یک قطعه اورجینال باکیفیت جایگزین می‌کنند.

برندهای یخچال‌هایی که  شامل تعمیر شبانه روزی می‌شوند

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کدام برندهای یخچال شامل تعمیر شبانه روزی میشوند؟! از جمله برندهای یخچال تعمیر شبانه روزی می‌توان به انواع یخچال‌های سامسونگ، بوش، امرسان، ال جی، هیمالیا، ارج، آزمایش، فیلکو، آارگ، وستینگ هاوس و . . . اشاره کرد.

در واقع فرقی نمی‌کند که یخچال شما توسط کدام کمپانی ساخته شده باشد؛ چراکه در هر صورت تعمیر شبانه روزی به تعمیر به موقع آن می‌پردازد تا خیال شما بابت همه چیز راحت شود. به علاوه تفاوتی نمی‌کند که یخچال چه مدلی باشد؛ زیرا این مرکز با استخدام تکنسین‌های حرفه‌ای و باتجربه می‌تواند به تعمیر آنها بپردازد؛ اگر هنوز هم از یخچال‌های قدیمی استفاده می‌کنید، تعمیرکاران میتوانند در جهت بهبود یخچال به شما کمک کنند.

به بیانی این تکنسین‌های ماهر در رابطه با سیستم‌های یخچال‌های قدیمی و مشکلات رایج در آن‌ها نیز آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند تا بتوانند از پس تعمیر آن بر بیایند. همچنین این تعمیرکاران زبده با پیچیدگی‌های یخچال‌های مدل جدید نیز آشنا هستند؛ در نتیجه مهارت خوبی در سرویس آن‌ها هم خواهند داشت.

تعمیر یخچال به صورت شبانه روزی در تهران

نگاهی به هزینه تعمیر یخچال شبانه روزی

شایان توجه است بدانید که حضور تعمیرکار در محل و پروسه عیب‌یابی خودش شامل هزینه‌هایی می‌شود. به عبارتی هزینه تعمیر یخچال شبانه روزی برای بسیاری از افراد مهم است. جدا از هزینه اجرت تعمیرکار و قطعه نو، بخشی از هزینه‌ها مربوط به ایاب و ذهاب تکنسین و عیب یابی است. باید بدانید که این هزینه توسط فاکتورهای متعددی تعیین می‌شود. در پاراگراف‌های زیر به تعدادی از عوامل موثر اشاره خواهیم کرد:

مدل یخچال

همانطور که اشاره کردیم یک تعمیرکار سیار یخچال از پس تعمیر هر مدل یخچالی برمی‌آید؛ اما برای تعمیر هر کدام از آنها ممکن است هزینه‌های متفاوتی را دریافت کند. آن هم به دلیل سیستم‌های مختلفی است که در هر کدام به کار رفته است؛ برای مثال ممکن است هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید شبانه روزی به خاطر سیستم پیچیده و موتور سنگین‌تری که دارد، بیشتر از سایر یخچال‌ها باشد؛ زیرا به هر حال کار کردن با قطعات این مدل‌ها سخت‌تر است. اگر یخچال شما از برند آمریکایی باشد می توانید به صفحه تعمیر یخچال جنرال الکتریک ، تعمیر یخچال وایت هاوس ، تعمیر یخچال وستینگهاوس و تعمیر یخچال ویرپول اقدام نمایید.

برند یخچال

 از دیگر عوامل تاثیرگذار می‌توان به برند یخچال اشاره کرد. در حال حاضر هزینه تعمیر یخچال‌های خارجی گران‌تر از انواع ایرانی است؛ زیرا سیستم آنها پیچیده‌تر بوده و دارای قطعات گران‌تری هستند.

استفاده از قطعات اصل یا فیک

عامل تاثیرگذار بعدی، نوع قطعه مورد استفاده در یخچال هنگام تعویض است. اگر قطعه‌ای از یخچال شما نیاز به تعویض پیدا کند، تعمیرکار ممکن است از قطعات متفرقه یا اورجینال استفاده کند. طبیعتاً قطعه‌های اصل قیمت گران‌تری داشته و البته ماندگارترند. خوشبختانه تعمیرکاران مجرب مدرن تکنیک، قطعات فابریک را جایگزین قطعات معیوب می‌کنند.

 نوع قطعه معیوب

هزینه تعمیر برخی از قطعات بیشتر از سایر بخش‌های یخچال است؛ زیرا ممکن است تعمیر آنها برای تکنسین‌ها سخت‌تر باشد.

در کل هزینه دقیق تعمیر بستگی به قطعه آسیب دیده و موارد بالا دارد؛ اما بازه قیمتی آن از 150 هزار تومان آغاز می‌شود و در گرانترین حالت ممکن به 4 میلیون تومان هم می‌رسد که برای تعویض یا تعمیر موتور است. برای اطلاع دقیق از این هزینه‌ها حتما با مدرن تکنیک تماس گرفته و جواب سوالات خود را بگیرید.

جمع‌بندی

چنانچه قصد دارید تعمیر یخچال خود را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید، تعمیر یخچال شبانه روزی با مدرن تکنیک بهترین گزینه است. با اعتماد به این مجموعه می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از تعمیرکاران ماهر برای رفع مشکل یخچال خود کمک بگیرید؛ به این ترتیب بدون هیچ زحمتی دستگاه شما مانند روز اول خواهد شد. پس در صورت مشاهده عیب و ایرادی در یخچال‌تان؛ بهتر است که همان موقع و در اسرع وقت برای رفع ایرادات به وجود آمده اقدام کنید. حتما سعی نمایید برای تعمیر یخچال به نمایندگی های مجاز نظیر نمایندگی یخچال جنرال الکتریک ، نمایندگی یخچال وایت هاوس ، نمایندگی یخچال وستینگهاوس ، نمایندگی یخچال ویرپول ، نمایندگی یخچال مابه و ... مراجعه نمایید.

برخی از سوالات متداول

سوالات متعددی ممکن است در رابطه با تعمیر یخچال شبانه روزی در ذهن کاربران شکل بگیرد که در ادامه ترجیح دادیم به تعدادی از آنها پاسخ دهیم:

تعمیر شبانه روزی یخچال فریزر شامل چه نوع خدماتی می‌شود؟

 تعمیر شبانه روزی یخچال فریزر به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت ۲۴ ساعته بتوانید از تعمیرکاران برای سرویس یخچال خود کمک بگیرید. به علاوه این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود.

آیا می‌توان بدون کمک گرفتن از تعمیرکاران نسبت به تعمیر یخچال اقدام کرد؟

 خیر؛ برای تعمیر یخچال باید تنها از یک گروه متخصص کمک بگیرید؛ زیرا افراد غیر حرفه‌ای نه تنها مشکلی را حل نمی‌کنند، بلکه ممکن است مشکلات جدیدی را نیز ایجاد کنند.

تعمیرکاران مدرن تکنیک چه ویژگی‌هایی دارند؟

 تعمیرکاران این مجموعه دوره‌های کاملی برای سرویس هر مدل یخچالی را گذرانده‌اند تا بتوانند با جدیدترین یخچال‌ها نیز ارتباط برقرار کنند. البته آنها در کنار تخصص، سرعت عمل بالایی هم دارند که هرگز نباید آن را دست کم گرفت

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید