شماره تماس: 02122500600

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک  

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک  

یخچال‌های جنرال الکتریک به عنوان یکی از یخچال‌های با کیفیت نه تنها در ایران؛ بلکه در سایر کشورهای دنیا شناخته شده هستند. این یخچال‌ها نه تنها از لحاظ گارانتی و قیمت گزینه مناسبی بوده، بلکه آپشن‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارند که قطعاً خرید آنها را به شما توصیه می‌کنیم. اما ممکن است که این برند بی نظیر نیز دچار خرابی در قسمت‌ها مختلف مانند برد شود و شما نیز نیازمند تعمیر یخچال جنرال الکتریک شوید.

تعمیر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک 

اگر به هر دلیلی یخچال فریزر شما دچار مشکل شده و تشخیص دادید که علت از برد یخچال است، باید هرچه سریع‌تر این مسئله را پیگیری کنید. بسیاری از افراد این موضوع را نادیده می‌گیرند. در صورتی که اگر مشکلات مربوط به برد، نادیده گرفته شود، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بار می‌آید. پس چنانچه نشانه‌های خرابی برد یخچال الکتریک را مشاهده نمودید، حتماً سعی کنید که هرچه سریع‌تر آن را پیگیری کنید. حتما در صورت خرابی با تعمیر شبانه روزی یخچال در تهران تماس حاصل فرمایید.

علت خرابی برد یخچال جنرال الکتریک

علت‌های مختلفی باعث می‌شود که شما مجبور به تعویض برد یخچال جنرال الکتریک یا تعمیر آنها باشید. این عوامل شامل موارد زیر می‌شود.

·        باز ماندن درب یخچال یکی از علت‌های خرابی است. اگر قرار باشد شما مدت زمان طولانی درب یخچال را باز بگذارید، سرمای داخل یخچال کم می‌شود. همین اتفاق به موتور و برد دستگاه آسیب وارد می‌کند. اصلاً فرقی ندارد که یخچال شما از چه مدل و چه برندی باشد؛ در هر صورت این موضوع ممکن است شما را مجبور به تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک کند.

·        خرابی واشر در یخچال از دیگر علت‌ها است. اگر واشر در یخچال خراب شده باشد، هوا از بیرون به داخل یخچال نفوذ می‌کند. همین باعث می‌شود که بعد از گذشت مدت زمانی سرمای داخل یخچال بیرون بیاید که عاملی برای افزایش دمای داخل یخچال هم خواهد بود. در نتیجه اگر دما مناسب نباشد، شما شاهد ارور در یخچال می‌شوید.

·        در بعضی از موارد که نیاز به تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک پیدا می‌کنید، ممکن است سیم پیچی‌ها دچار مشکل شده باشند. یعنی سیم پیچی که روی برد و خازن وجود دارد، به خاطر رطوبت و نم خراب می‌شود. همین احتمال برق گرفتگی را افزایش می‌دهد. اگر متوجه شدید که یخچال به درستی کار نمی‌کند، حتماً سیم کشی را بررسی کنید. 

·        شاید با خارج کردن دو شاخه از پریز و اتصال مجدد آن، این مشکل برطرف شد. البته که اگر مشکل هم برطرف نشود، باز باید آن را از برق بکشید. زیرا ممکن است در چنین شرایطی خطر برق و آتش سوزی باشد. به خاطر همین است که ما توصیه می‌کنیم فقط یخچال را از برق بکشید و از افراد متخصص کمک بگیرید تا بتواند مشکل را برای شما به صورت تخصصی برطرف کند. از آنجایی که خودتان اطلاعات کافی یا تجربه در این زمینه ندارید، پس حتماً تعویض یا تعمیر برد اینورتر یخچال جنرال الکتریک باید توسط تکنسین کاربلد انجام شود.

·        افزایش دمای قطعات در یخچال یکی دیگر از علت‌های خرابی برد یخچال است که باعث افزایش دما خواهد شد. در چنین شرایطی احتمال آتش‌سوزی بسیار زیاد است. در واقع اگر شما خودتان تجربه کافی نداشته باشید و اقدام به تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک کنید، احتمال آتش سوزی و آسیب به قطعات دیگر هم افزایش پیدا می‌کند.

·        گاهی اوقات جابجایی‌های غیر اصولی حین اسباب کشی ممکن است به برد یخچال آسیب وارد کرده باشد یا نوسانات جریان برق یا روشن خاموش شدن‌های مداوم هم ممکن است مشکل ایجاد کند و شما مجبور به تعمیر برد یخچال ساید جنرال الکتریک یا یخچال‌های معمولی از این برند شوید.

·        در بعضی از شرایط هم شما نمی‌توانید علت را پیدا کنید. زیرا هیچ علتی به غیر از به پایان رسیدن عمر مفید دستگاه وجود ندارد. یعنی برد دیگر جای کار ندارد و حتماً باید اقدام به خرید برد یخچال جنرال الکتریک کنید.

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

ای سی زدن برد یخچال جنرال الکتریک

یکی دیگر از مباحثی که در مورد آن زیاد صحبت نشده، وجود ارورها و خطاهای مختلف است. یکی از آنها خطای IC است که در مورد آن زیاد سوال می‌کنند. وجود این خطا در یخچال جنرال الکتریک به معنای این است که مشکلی در برد دستگاه وجود دارد. این موضوع نشان می‌دهد که یخ ساز یا Ice Maker یخچال دچار مشکل شده و شما حتماً باید آن را برطرف کنید. چراکه اگر برطرف نشود، تکه‌های یخ که در جا یخی گیر کرده‌اند، مشکل را چندین برابر می‌کنند.

پس حتماً حواستان باشد که این قسمت از یخچال را به طور کامل بررسی کنید. هر گونه قطعات یخ که داخل آن گیر کرده‌اند را بیرون بیاورید. برای حل این مشکل حتماً باید تعمیر آی سی مای کام یخچال جنرال الکتریک انجام شود تا شما بتوانید در مدت زمان طولانی بدون مشکل از یخچال استفاده کنید. در چنین شرایطی اگر از مشاوران و متخصصین کمک بگیرید، حتماً پروگرام آی سی یخچال جنرال الکتریک بررسی خواهد شد.

جلوگیری از سوختن برد یخچال جنرال الکتریک

یک نکته حائز اهمیت برای جلوگیری از سوختن برد یخچال راه‌های محافظتی است. اولین کاری که باید کنید، این است که حتماً محافظ برق بخرید. با انجام این کار نه تنها وسیله برقی در برابر نوسانات برق دوام می‌آورد، بلکه جریانی یک دست به سیستم یخچال وارد خواهد شد که امکان هر گونه آسیب از جمله آسیب به برد اینورتر یخچال جنرال الکتریک یا دیگر بردها را کاهش می‌دهد.

تعویض برد یخچال جنرال الکتریک

مورد مهم دیگری که برای جلوگیری از تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک باید انجام دهید، این است که حین جابجایی حواستان باشد به بدنه دستگاه آسیب وارد نشود. کارگران حین جابجایی حتماً باید زیر نظر قرار داده شوند تا آسیبی به دستگاه وارد نگردد.

نکته مهم بعدی که باید به آن دقت کرد، این است که اگر خودتان در زمینه تعمیرات مهارت ندارید، کاری نکنید. زیرا ممکن است آسیب به برد افزایش پیدا کند. قبل از هر چیزی شما باید انواع برد یخچال جنرال الکتریک را بشناسید و بعد دست به تعمیر بزنید. از آنجایی که در این زمینه فعالیت نمی‌کنید، پس بهتر است این کار را به دست افراد متخصص بسپارید که خیالتان راحت است دستگاه آسیب بیشتری نخواهد دید.

زمانی که می‌خواهید پشت دستگاه را تمیز کنید، حواستان باشد هیچ گونه رطوبتی وارد دستگاه نشود. ما توصیه می‌کنیم برای از بین بردن گرد و غبار از دستمال خشک استفاده کنید. زیرا آب و رطوبت ممکن است به هر دلیلی باعث اتصال در برد شده و خرابی را افزایش دهد؛ تا جایی که هیچ چاره‌ای جز تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک یا حتی تعویض آن ندارید.

اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید و بعد به دنبال علت خرابی باشید. ما توصیه می‌کنیم از قبل دفترچه راهنما را مطالعه کنید. نکات و دستورالعمل‌هایی که آمده را رعایت کنید و مطمئن باشید با رعایت آنها هیچ آسیبی به برد یخچال وارد نمی‌شود.

هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

یکی دیگر از سوالاتی که افراد می‌پرسند، این است که هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک چقدر است. هزینه برد یخچال بستگی به این دارد که مدل یخچال شما چه چیزی باشد. از طرفی میزان خرابی‌ها هم هزینه را افزایش می‌دهد. نکته مهم دیگری که وجود دارد، این است که اگر شما به تعمیرکاران آزاد مراجعه کنید، قطعاً هزینه بیشتری از شما می گیرند. در صورتی که با مراجعه به نمایندگی‌ها می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌ها را کاهش دهید. به خاطر همین ما نمایندگی مدرن تکنیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند.


وقتی که وارد سایت شوید، متوجه خدمات مدرن تکنیک خواهید شد. همچنین می‌توانید قیمت برد یخچال جنرال الکتریک هم از داخل سایت در بیاورید تا اگر نیاز به تعمیر یا تعویض داشتید، بدانید که قرار است چقدر هزینه کنید‌. از طرفی شما می‌توانید با این شرکت تماس بگیرید، وضعیت را توضیح دهید تا آنها از همان پشت تلفن به صورت تقریبی هم هزینه‌ها را برایتان برآورد کنند.

تعمیر برد یخچال در تهران

جمع‌بندی

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک چیزی نیست که خودتان بخواهید در منزل انجامش دهید. به خاطر همین است که حتماً باید از افراد متخصص کمک بگیرید. ما یک سری توضیحات را در اختیارتان قرار دادیم تا بدانید که دقیقاً باید چه نکاتی را در نظر بگیرید اما برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام تعمیرات تخصصی مدرن تکنیک را معرفی کردیم که یکی از بهترین و معتبرترین منابع است و خیالتان راحت است که قیمت استانداردی از شما خواهند گرفت.

برخی از سوالات متداول

سوالات متداول زیادی در این زمینه پرسیده می‌شود که به بخشی از آنها پاسخ خواهیم داد.

آیا هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک بالا است؟

در صورتی که به نمایندگی‌ یخچال جنرال الکتریک در تهران مراجعه کنید، هزینه تعمیرات بالا نخواهد بود.

مهمترین عامل آسیب به برد یخچال چیست؟

مهمترین عاملی که برای آسیب به برد وجود دارد، نفوذ آب و رطوبت و همچنین ضربه‌های سنگین به یخچال است.

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید