شماره تماس: 02122500600

علت کار نکردن یخساز یخچال

علت کار نکردن یخساز یخچال

ما در این مطلب قصد داریم تا به شما اطلاعاتی در خصوص یخچال ها، نحوه کار کردن یخساز، علت کار نکردن یخساز یخچال و همچنین نحوه برطرف کردن آن را آموزش دهیم. در نهایت هم یک شرکت معتبر برا به شما معرفی می کنیم که در صورت برخورد با مشکل کار نکردن یخچال، از آن ها کمک بگیرید. پس با ما همراه باشید.

یخچال های یکی از وسایلی هستند که با زندگی ما انسان ها به شدت عجین شده اند. به صورتی که حتی تصور زندگی بدون آن ها، بسیار دور از ذهن می نماید. اگر شما به هر خانه ای مراجعه ای کنید، مسلما یخچال ها یکی از وسایلی هستند که می توانید آن را در آشپزخانه پیدا کنید. اما این وسایل بسیار پرکاربرد ممکن است در طول زمان استفاده از آن ها، دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.
 
یکی از قسمت هایی که امروزه در اکثر یخچال ها و یا یخچال فریزرها می توایند آن را پیدا کنید، یخسازها هستند. این قسمت از یخچال ها وظیفه تولید یخ را به عهده دارند. اما ممکن است بنا به دلایل مختلفی با خرابی مواجه شوند. اگر شما سریعا نسبت به تعمیر یخچال شرق تهران آن اقدام نکنید، می توانند به قسمت های دیگر یخچال نیز آسیب برسانند. همچنین به دلیل تخصصی بودن تعمیر یخساز ها پیشنهاد می کنیم که تعمیر آن ها را به افراد متخصص و کار بلد بسپارید.
برای تعمیر یخساز یخچال فریجیدر میتوانید با نمایندگی فریجیدر تماس بگیرید.
 
 
تعمیر یخساز یخچال

علت کار نکردن یخساز یخچال

علت کار نکردن یخساز یخچال به 2 دلیل عمده تقسیم می شود. یا یخساز به صورت کلی وظیفه تولید یخ را انجام نمی دهد که در این صورت باید به دنبال علت های آن باشیم، یا ممکن است بنا به هر دلیلی یخ بعد از تولید از یخساز خارج نشود.
اگر در حالت اول هستید و متوجه شدید که یخساز به صورت کلی کار نمی کند، ابتدا از روشن و یا خاموش بودن آن اطلاع کسب کنید. برخی از یخساز ها بر روی خود و یا بر روی فریزر، کمه خاموش/روشن دارند.بعد از اینکه از روشن بودن یخساز نیز اطلاع کسب کردید ولی باز هم با مشکل کار نکردن آن روبرو بودید طبق موارد زیر اقدام کنید:
  • در ابتدا اطمینان کسب کنید که آب به درون یخساز وارد می شود و در مسیر آن هیچ مشکلی وجود  ندارد.
  • ببینید که آیا لوله آب یخساز، یخ زده است یا خیر.
  • مطمئن شوید که دمای فریزر شما باید کمتر از 12- درجه باشد.

بیشتر بخوانید: علت کار نکردن یخچال


چرا یخساز یخچال، یخ درست نمی کند؟

هنگامی که یخساز خراب است و یخ تولید نمی کند، می توان گفت که مشکلی در سیستم آن وجود دارد. علت کار نکردن یخساز یخچال می تواند یکی از موارد زیر باشد:
  • خطوط لوله آب یخچال مسدود شده است.
  • شیر ورودی آب یخچال در مشکل شده است.
  • لوله انتقال آب یخچال یخ زده است.
  • فیلتر یخچال دچار گرفتگی شده است.
همچنین امکان دارد علت کار نکردن یخساز یخچال به دلیل وجود نقص فنی در یخچال باشد. از عمده دلایل ان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • مدول یخساز خراب شده است.
  • ترموستات قالب یخساز خراب شده است.
 
در برخی از موارد ممکن است که این مشکلات پیش نیامده باشد، ولی یخ از یخساز خارج نمی شود. در این مواقع یکی از مشکلات زیر پیش آمده است:
  • مدول یخساز خراب شده و یخ از آن خارج نمی شود.
  • قفل درب یخساز ایراد پیدا کرده است.
  • برد کنترلی دیسپنسر خراب شده است.
  • سلنوید دیسپنسر خراب شده است.
علت کار نکردن یخساز یخچال می تواند یکی از عوامل بالا باشد. فراموش نکنید که تعمیر ان نیاز به تخصص و توانایی کافی دارد. پس اگر با این مشکل مواجه شدید، حتما از یک متخصص برای تعمیر یخچال جنوب تهران آن کمک بگیرید.
 
تعمیر یخساز یخچال
 

خدمات شرکت مدرن تکنیک در مشکل کار نکردن یخساز

در قسمت قبل مشاهده کردید که عوامل گوناگونی می تواند باعث خراب شدن و کار نکردن یخساز یخچال شود. برای مثال لوله انتقال آب مشکلی پیدا کرده باشد و یا اینکه در مدول یخچال خراب شده باشد. اگر با این مشکلات مواجه شدید، می توانید از خدمات شرکت مدرن تکنیک برای برطرف کردن آن، استفاده کنید.
 
شرکت مدرن تکنیک از شرکت های با سابقه در امر خدمات و تعمیر یخچال است. این شرکت با تکیه بر تیم متخصص و تکنسین های خبره خود، می توانند به راحتی علت کار نکردن یخساز یخچال شما را پیدا کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر کنند. فراموش نکنید که اگر تعمیر یخچال بوش خود را به فرد غیر متخصص بسپارید، باید منتظر عواقب بسیار بدتری باشید. پس با خیال راحت با مدرن تکنیک تماس گرفته از خدمات گسترده آن ها استفاده کنید.
ما در این مطلب تلاش کردیم تا علت کار نکردن یخساز یخچال را به شما معرفی کنیم و بگوییم که اگر با این مشکل مواجه شدید، باید به دنبال تعمیر چه قسمت هایی باشید. همچنین عنوان کردیم که برای تعمیر یخچال در غرب تهران باید از افراد خبره و تکنسین های مجرب استفاده کنید.
در نهایت پیشنهاد می کنیم که برای تعمیر یخچال خود، از شرکت مدرن تکنیک استفاده کنید. تنها کافی است تا با این شرکت تماس گرفته و در اسرع وقت منتظر باشید تا برای برطرف کردن مشکل یخچال شما، مراجعه کنند.

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید