شماره تماس: 02122500600

یخچال جنرال الکتریک ساخت کجاست؟

یخچال جنرال الکتریک ساخت کجاست؟

یخچال‌های جنرال الکتریک جزو یخچال‌هایی هستند که استفاده از آنها خیلی رایج است. اگر شما به دنبال خرید یخچال باشید، احتمالاً دوستان و اطرافیانتان این برند را به شما معرفی کرده‍‌اند. چراکه نه تنها قیمت مناسبی دارد، بلکه از لحاظ کیفیت هم با بهترین برندهای دنیا رقابت می‌کند. یخچال‌های جنرال الکتریک ساخت آمریکا بوده که طول عمر بالایی دارند و شما می‌توانید از آن به عنوان یک یخچال حجیم استفاده کنید.

 ما در این مقاله قصد داریم که به طور کامل برایتان توضیح دهیم، یخچال جنرال الکتریک (GE) ساخت کجاست. قطعاً در پایان این مقاله می‌توانید راجع به کیفیت و ویژگی‌های این یخچال اطلاعات کافی پیدا کنید و تصمیم بگیرید که آیا هنوز هم قصد خرید آنها را دارید یا خیر.

یخچال جنرال الکتریک ساخت کدام کشور است؟

یخچال جنرال الکتریک General Electric مربوط به یک شرکت آمریکایی است که آن هم در شهر بوستون واقع شده است. این شرکت از سال ۱۸۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و حدوداً ۱۲۸ سال از پایه‌ریزی این شرکت گذشته است. فردی به نام تامسون هوستون این شرکت را تاسیس کرده است.

کیفیت یخچال‌های جنرال الکتریک آنقدر بالاست که توانسته‌اند آن را به عنوان یکی از بهترین برندها در کل دنیا بشناسانند. این برند نمایندگی‌های مجاز به فروش در سراسر دنیا دارند و در حوزه ساخت موتورهای الکتریکی، محصولات پزشکی، نرم‌افزارهای کامپیوتر، موتور هواپیما، محصولات الکترونیکی خانگی و توربین‌های بزرگ بادی فعالیت می‌کنند.

در نتیجه اگر شما تاریخچه برند جنرال الکتریک را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که یک تاریخچه کاملاً غنی دارد. محصولات آن با کیفیت هستند و خیالتان راحت است یخچالی خواهید داشت که می‌تواند مدت زمان طولانی برایتان عمر کند. در ادامه که راجع به کیفیت و ویژگی‌های این یخچال‌ها برایتان صحبت کنیم، این موضوع برایتان اثبات خواهد شد.

توضیحاتی در مورد شرکت جنرال الکتریک

جنرال الکتریک یکی از بزرگترین کمپانی‌هایی است که در تاریخ آمریکا وجود داشته است‌. بالاتر هم گفتیم که تقریباً قدمت آن به دوره توماس ادیسون می‌رسد. جنرال الکتریک یکی از بزرگترین کمپانی‌هایی است که در تاریخ آمریکا وجود داشته است‌. تقریباً قدمت آن به دوره توماس ادیسون می‌رسد. رقبای شرکت جنرال الکتریک از همان مدت زمان طولانی تا به امروز که بیش از ۱۲ دهه از فعالیتش می‌گذرد، هنوز هم سعی دارند به اندازه این برند اعتبار و شهرت پیدا کنند.

در همان وهله اولی که کار برند جنرال الکتریکی آغاز شده بود، سالانه ۲۰ میلیون دلار درآمد داشتند که به مراتب این درآمد افزایش پیدا کرد و اکنون یکی از بزرگترین کمپانی‌های آمریکاست که افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند.

یخچال جنرال الکتریک

کیفیت یخچال های جنرال الکتریک

حال که متوجه شدید یخچال جنرال الکتریک (GE) ساخت کجاست، احتمالاً می‌توانید حدس بزنید که این یخچال‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند. چراکه ساخت کشور آمریکا هستند. آمریکا همیشه برای محصولاتش از لحاظ ساخت و متریال نهایت کیفیت را به کار می‌برد. این یخچال‌ها طول عمر بالایی نسبت به یخچال‌های دیگر دارند.

زمانی که شما به سراغ استفاده از این محصولات خانگی می‌روید، خیالتان راحت است که یخچال با کیفیتی را انتخاب کرده‌اید. یخچال جنرال الکتریک برخلاف محصولات کره‌ای مثلِ سامسونگ عمل می‌کند. زیرا محصولات معتبری مانند سامسونگ هم بعد از ۳ سال ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشند، در صورتی که اگر شما یخچال‌های جنرال را خریداری کنید یا اگر اطرافیانتان آنها را خریداری کرده باشند، متوجه می‌شوید که تا حداقل ۱۰ سال بدون هیچ‌گونه عیب و ایرادی کار می‌کنند و نیاز به تعمیراتی ندارند. همین موضوع می‌تواند اثبات کند که کیفیت یخچال‌های جنرال الکتریک به اندازه کافی بالا است.

ویژگی‌ های یخچال جنرال الکتریک

یخچال‌های جنرال دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد و نشان می‌دهد شما با یخچال‌های با کیفیتی مواجه هستید. البته اگر بخواهیم مهمترین ویژگی‌های آن را نام ببریم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

·        این یخچال‌ها طول عمر بالایی دارند.

·        گنجایش مواد غذایی در آنها بالا است و فضا کم نمی‌آورید.

·        صفحه نمایشگر ال ای دی با کیفیت روی آنها نصب شده است.

·        مجهز به یخ ساز پیشرفته اتوماتیک هستند.

·        در تمام محیط یخچال، پخش سرما به اندازه متعادل و متناسب انجام خواهد شد.

·        همچنین برای تشخیص ارور یا خطا سیستم عیب یابی در آنها تعبیه شده است.

·        مجهز به حالت تعطیلات هستند. یعنی اگر شما قرار است چند روزی را در منزل نباشید، می‌توانید این آپشن را فعال کنید و خیالتان راحت باشد که دستگاه دمای متعادل و متناسب با دورانی دارد که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. یعنی تنظیمات آن از لحاظ دما در این دوران متفاوت خواهد بود که خود یخچال به صورت اتوماتیک آنها را فعال می‌کند.

·        شما می‌توانید از سنسورهای تشخیص دمای محیط هم در آن استفاده کنید که متناسب با شرایط خنک‌سازی مواد را انجام می‌دهد.

·        از دیگر ویژگی آن می‌توان به سنسور تشخیص باز بودن درب اشاره کرد.

·        همچنین این یخچال‌ها دما را در قسمت فریزر و یخچال به صورت جداگانه تنظیم می‌کند.

خرید یخچال جنرال الکتریک

اکنون که متوجه شدید یخچال جنرال الکتریک (GE) ساخت کجاست، باید بدانید که این یخچال‌ها برای آشپزخانه‌های مدرن گزینه بسیار مناسبی هستند. مهم‌تر اینکه اگر یخچال نیاز به تعمیرات داشته باشد، شما خیلی راحت می‌توانید به مرکز تعمیر جنرال الکتریک مراجعه کنید که در ایران هم این مراکز به طور گسترده وجود دارند. ما توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید شیک‌ترین نوع یخچال‌ها را دارید، به دنبال یخچال با درب استایل فرانسوی بروید که برای خانواده‌های بزرگ گزینه مناسبی است و ظرفیت بسیار عالی و بالایی دارد. برای خرید این یخچال‌ها کافی است که به سایت مدرن تکنیک مراجعه کنید. وقتی که وارد سایت می‌شوید، متوجه خواهید شد که مدل‌های مختلفی از این برند به فروش می‌رسد و می‌توان یک خرید عالی استاندارد و معتبر داشته باشید.                          

جمع‌بندی

خرید یخچال جنرال الکتریک به شدت توصیه می‌شود، زیرا با ویژگی‌هایی که در این مقاله در مورد آن توضیح دادیم، متوجه شدید که این یخچال‌ها کیفیت بالایی دارند و می‌توانند برای آشپزخانه‌تان گزینه مناسبی باشند. مخصوصاً اگر خانواده پرجمعیتی هستید و نیاز به یخچال با ظرفیت بالا دارید. پس در خرید آنها هرگز مردد نشوید و از مرجع معتبری که معرفی کردیم، خرید خود را انجام دهید.

برخی از سوالات متداول

در مورد یخچال‌های با کیفیت جنرال الکتریک یک سری سوالات رایج پرسیده می‌شود که در این بخش به آنها پاسخ خواهیم داد:

یخچال جنرال الکتریک ساخت کدام کشور است؟

این یخچال ساخت خود کشور آمریکا است.

آیا برند جنرال الکتریک فقط یخچال تولید می‌کند؟

خیر. انواع دیگر لوازم خانگی هم توسط این برند تولید می‌شود.

تاسیس شرکت جنرال الکتریک توسط چه کسی انجام شد؟

فردی به نام تامسون هوستون این شرکت را تاسیس کرده است. 

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید