شماره تماس: 02122500600

۳ برند برتر یخچال های آمریکایی و مقایسه آنها

۳ برند برتر یخچال های آمریکایی و مقایسه آنها

در هنگام خرید یخچال لازم است فاکتورهای مختلفی مد نظر قرار داده شود که مهمترین آنها کیفیت محصول عرضه شده است. یکی از فاکتورهایی که کیفیت محصولات را تضمین می‌کند، اعتبار برند سازنده آن است. با توجه به اینکه طیف وسیعی از مردم نسبت به تقسیم بندی بهترین برندهای یخچال فریزر ناآگاه هستند، این مقاله به معرفی برند های برتر یخچال و همچنین بهترین برندهای یخچال آمریکایی پرداخته است. 

بهترین مارک یخچال آمریکایی

در راستای بررسی برند های برتر یخچال لازم است به صورت تخصصی کیفیت محصولات سه برند برتر آمریکا مورد بررسی قرار گیرد.  

یخچال‌های جنرال الکتریک 

جنرال الکتریک نامی شناخته شده در عرصه تولید بهترین برندهای یخچال دنیا است. شرکت جنرال الکتریک برای اولین بار در سال 1892 در شهر بوستون سیتی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی، موتورهای الکترونیکی، موتور هواپیما و ... مشغول به فعالیت است. شرکت جنرال الکتریک در سراسر جهان نیز نمایندگی‌های فعالی برای معرفی و عرضه محصولات خود دارد. 
آنچه موجب قرارگیری یخچال جنرال الکتریک در دسته برند های برتر یخچال شده، کیفیت و طول عمر بالای آن است. یخچال‌های تولید شده توسط این برند  تا 10 سال بی‌نیاز از تعمیر هستند این در حالی است که بسیاری از برندهای مطرح جهان بعد از سه سال نیازمند تعمیر می‌شوند. علاوه بر این تنوع محصولات عرضه شده توسط این برند بسیار بالا است به همین دلیل مشتریان می‌توانند بسته به نیاز و بودجه خود دست به انتخاب زنند. با توجه به مطالب ذکر شده و در راستای مقایسه برندهای یخچال با یکدیگر در ادامه به محاسن و معایب این برند معتبر اشاره می‌شود.

محاسن

  • کیفیت و طول عمر بالا
  • گنجایش بسیار زیاد
  • مجهز به  صفحه نمایشگر LED
  • داری یخساز اتوماتیک و بسیار  پیشرفته
  • تشخیص خطا یا Error با استفاده از سیستم‌های عیب‌یابی
  • پخش یکسان سرما در محیط یخچال
  • مجهز به حالت تعطیلات یا Vocation، حالت Power Freeze و حالت Power Fridge
  • وجود شرایطی برای تنظیم دمای یخچال و فریزر به صورت جداگانه

معایب 

همانگونه که گفته شد کیفیت محصولات جنرال الکتریک تضمین شده است بنابراین نمی‌توان در این زمینه عیبی از این محصول پیدا کرد؛ اما آنچه موجب نقطه ضعف این یخچال‌ها شده عدم وجود نمایندگی و کارکنان اصلی این برند آمریکایی در ایران است. با این حال نمایندگی تعمیرات یخچال مدرن تکنیک توانسته است که پاسخگوی نیاز تهیه قطعات اصل و تعمیرات برای طرفداران این برند باشد.

 

همچنین بخوانید: تعمیر یخچال جنرال الکتریک

 

 

یخچال‎های فریجیدر

در راستای معرفی برند های برتر یخچال  نوبت به برند فریجیدر می‌رسد. برند آمریکایی فریجیدر در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال در حال فعالیت است. شرکت فریجیدر در ابتدا بخشی از کمپانی بزرگ جنرال موتورز بود اما  بعد از مدتی به کمپانی الکترولوکس منتقل شد. 

یخچال‌ فریجیدر دارای طراحی و امکانات منحصربه‌فردی است. از طرف دیگر طول عمر و کیفیت آن بسیار بالا است. محصولات این برند معتبر به واسطه مصرف پایین انرژی نیز به شهرت دست یافته‌اند. با توجه به مطالب ذکر شده محاسن و معایب یخچال‌های فریجیدر را می‌توان اینگونه بیان کرد:

محاسن 

  • مصرف بسیار پایین انرژی
  • دارای کنترل Express-Select
  • مجهز به پنل کنترل لمسی با 11 دکمه کنترلی
  • مجهز به فیلتر هوا PureAir Ultra و نشانگر تعویض آن 
  • دارای کشوهای اضافی و اختصاصی برای مواد غذایی 
معایب
برند فریجیدر محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده که این امر برای یخچال‌های آن نیز قابل بسط است؛ اما خواه ناخواه محصولات این برند با مشکلاتی مواجه می‌شوند که  آنها را نیازمند تعمیر می‌کند. عدم وجود خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی به علت تحریم بودن ایران یکی از معایب محصولات آمریکایی از جمله برند فریجیدر است که با وجود نمایندگی های تعمیرات این مشکل حل شده است.
 
همچنین بخوانید: تعمیر یخچال فریجیدر
 
یخچال امریکایی

یخچال‌های ویرپول

یکی دیگر از برندهای آمریکایی که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و به نامی شناخته شده در جهان تبدیل شده، برند ویرپول است. ویرپول یکی از برند های برتر یخچال است که علاوه بر یخچال در زمینه تولید و عرضه سایر لوازم خانگی نیز مشغول به فعالیت است.  این شرکت، همواره در حال توسعه فعالیت‌های خود است به گونه‌ای که امروزه بیش از ۷۰ مرکز تولید، تحقیق و توسعه در سراسر جهان دارد. 
یخچال‌های برند آمریکایی ویرپول همچون سایر محصولات این کشور کیفیت و طول عمر مناسبی دارند. از  طرف دیگر طراحی آنها بسیار متنوع است. همین امر موجب افزایش فروش یخچال‌های ویرپول شده است زیرا با هر سلیقه‌ای سازگار است. با توجه به مطالب ذکر شده محاسن و معایب یخچال‌های این برند را می‌توان اینگونه تقسیم‌بندی کرد: 
محاسن
  • طول عمر و کیفیت مناسب
  • طراحی و ظاهری منحصربه‌فرد
  • دارای طراحی بدون نقص
  • دارای سطح مصرف انرژی A++
  • مجهز به سنسور اندازه گیری دما
  • دارای امکانات کنترل و تنظیم دما
معایب
در کنار محاسن ذکر شده بزرگترین عیب محصولات این برند همچون سایر محصولات آمریکایی عدم وجود خدمات پس از فروش است.
 
همچنین بخوانید: تعمیر یخچال ویرپول
 

در بازارهای جهانی یخچال‌های کدام برند محبوبیت بیشتری دارد؟

در سال 2022 بر اساس برخی از فاکتورها همچون میزان توزیع مناسب دما، استفاده بهینه از فضا، دسترس پذیری و .... بهترین برندهای یخچال معرفی شده ‌است. محبوبترین ها از بین انواع برندهای یخچال که بالاتر معرفی شدند، براساس رضایت مشتری و فاکتورهای ذکر شده به شرح زیر است:
۱-جنرال الکتریک 
۲- ویرپول
۳- فریجیدر

در بازار ایران یخچال‌های کدام برند محبوب‌تر است؟

محبوبترین برند یخچال های امریکایی در ایران هم مطابق بازارهای جهانی است و ترتیب آنها بصورت زیر است:
۱-جنرال الکتریک 
۲-ویرپول
۳-فریجیدر 
 
محبوب ترین یخچال های امریکایی

سخن پایانی 

این مقاله به معرفی برند های برتر یخچال بر اساس میزان رضایت مشتری و کیفیت محصولات اختصاص داشت. همانگونه که مشهود است برندهای آمریکایی و سایر برندهای معتبر دنیا هر ساله در حال ارتقای محصولات خود هستند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. در خصوص خدمات پس از فروش محصولات آمریکایی، عدم احداث مراکز تعمیرات تخصصی توسط شرکت‌های سازنده به عنوان یک عیب ذکر شد. لازم به ذکر است بسیاری از نمایندگی‌های فعال این محصولات به صورت تخصصی تعمیرات و خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند. بنابراین خریداران این محصولات نباید نگران این موضوع باشند و تنها به این دلیل ار خرید منصرف شوند. به طور مثال مدرن تکنیک، یکی از بهترین مراکز تعمیر لوازم خانگی است که برای تعمیر یخچال ساید ایرانی و خارجی و انواع برندهای دیگر خدمات رسانی می کند. 
 
همچنین بخوانید: تعمیر یخچال پروفایل
 

 

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید