شماره تماس: 02122500600

نکات کلیدی برای خرید تلویزیون سه بعدی

نکات کلیدی برای خرید تلویزیون سه بعدی

اگر اهل فیلم دیدن باشید، قطعاً با نظر ما مبنی بر استفاده از تلویزیون‌های سه بعدی برای بهتر احساس کردن فیلم‌ها و بیشتر لذت بردن‌شان موافق خواهید بود. امروزه تولید فیلم‌های سه بعدی نیز بیشتر از قبل شده است که این موضوع انگیزه بیشتری را به علاقمندان برای تهیه تلویزیون سه بعدی داده است. با این حال حتی برای فیلم‌های دیگر نیز می‌توان از این‌گونه تلویزیون‌ها بهره برد. حال اگر شما هم در حال حاضر قصد دارید یک تلویزیون سه بعدی تهیه کنید، اما نمی‌دانید که باید چه مواردی را برای تهیه آن در نظر بگیرید، مقاله‌ی امروز ما را تا انتها پیگیری نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مدرن تکنیک تماس بگیرید.
 

در نظر گر​فتن فضا

همانطور که می‌دانید اکثر تولید کننده‌های تلویزیون‌های سه بعدی از اندازه‌های بزرگ برای این دست از تلویزیون‌ها استفاده می‌کنند و دلیل این امر بیشتر لذت بردن از تماشای فیلم‌ها سه بعدی است. لذا برای اولین قدم حتما فضای مورد نیاز برای قرارگیری تلویزیون‌های سه بعدی را در نظر بگیرید. ضمناً توجه داشته باشید که فاصله‌ی شما برای مشاهده فیلم‌های سه بعدی نیز باید زیاد باشد. به طور کلی یک فضای بسیار بزرگ اولین نکته برای خرید تلویزیون‌های سه بعدی است.
 

انتخاب برند مناسب

برندهای مختلفی به تولید انواع تلویزیون‌های سه بعدی پرداخته‌اند و زمانی که نیاز به تهیه این نوع از تلویزیون گرفته‌اید باید همه‌ی این برندها را شناسایی کرده و سپس به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. هر کدام از برندهای تولید کننده تلویزیون‌های سه بعدی امکانات مختلفی را برای این‌گونه تلویزیون‌ها در نظر گرفته‌اند که ممکن است با سلایق شما جور نباشد. لذا انتخاب یک برند یکی از مهمترین نکات برای خرید تلویزیون‌های سه بعدی محسوب می‌شود.
 

برآورد ه​زینه

برای خرید تلویزیون‌های سه بعدی حداقل باید 20 الی 30 درصد بیشتر نسبت به دیگر تلویزیون‌ها هزینه کرد و پر واضح است که هر چه اندازه تلویزیون و یا کیفیت پخش آن بهتر باشد، قیمت تلویزیون گران‌تر خواهد بود. در حال حاضر از برندهایی که می‌توان از آنها انتظار یک تلویزیون‌ سه بعدی مناسب را داشت، ال‌جی و سامسونگ هستند. توجه داشته باشید که هر یک از این برندها ممکن است در انواع مختلفی به تولید تلویزیون‌های سه بعدی پرداخته باشند.
 

کیفیت پخش تصویر

در همه‌ی تلویزیون‌ها کیفیت پخش تصاویر از اهمیت بسزایی برخوردار است که این موضوع در تلویزیون‌های سه بعدی بیشتر به چشم خواهد آمد. لذا با توجه به بودجه‌ای که برای تهیه نوع دلخواه تلویزیون‌ سه بعدی در نظر گرفته‌اید، می‌توانید کیفیت مدنظرتان را نیز انتخاب کنید. در بسیاری از موارد 4K بودن تلویزیون‌های سه بعدی یک انتخاب ایده‌آل با یک هزینه‌مناسب برای بیشتر افراد خواهد بود. در این خصوص نیز می‌توانید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهید و سپس تصمیم‌گیری کنید.
 

کنترل از راه دو​ر 

یکی از ویژگی‌هایی که در تلویزیون‌های سه بعدی وجود دارد، کنترل از راه دور است که به شما این امکان را می‌دهد که به صورت دلخواه موارد مختلف را مدیریت کنید. دقت کنید که این موضوع در برندهای معتبر با امکانات بیشتری همراه است و با توجه به بودجه‌ای که برای خرید تلویزیون‌های سه بعدی در نظر گرفته‌اید، می‌توانید بهترین نوع را خریداری کنید.
 

امکانات مخ​تلف

هر تلویزیون سه بعدی دارای امکانات مختلفی است که بر اساس نیازتان باید مناسب‌ترین آن را تهیه کنید. در واقع باید توجه داشته باشید که چه انتظاری از یک تلویزیون سه بعدی دارید و چه امکاناتی شما را راضی نگه می‌دارد. بعنوان مثال برخی از تلویزیون‌های سه بعدی دارای USB نیستند اما این موضوع برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. به طور کل تلویزیون‌های سه بعدی زیر نظر گرفته را حتماً از لحاظ امکانات بررسی نمایید تا بتوانید بهترین آن را خریداری کنید.
 

کیفیت ع​ینک‌های سه بعدی 

برای مشاهده برنامه یا فیلم‌هایی که از طریق تلویزیون‌های سه بعدی پخش می‌شود باید از یک عینک مخصوص استفاده کرد. خرید و تهیه این عینک که معمولاً بهمراه این‌گونه تلویزیون‌ها به خریداران داده می‌شود، ممکن است دارای کیفیت‌های مختلف باشد که در این صورت باید به خوبی درباره‌ی کیفیت‌شان تحقیق کرد و نوع مناسب آن را خرید نمود. گفتنی است که بعضی از عینک‌های سه بعدی بی‌کیفیت، بعد از استفاده افراد را دچار سردرد خواهد کرد.
به طور کلی خرید تلویزیون‌های سه بعدی کار چندان سختی نخواهد بود فقط نیاز به بررسی برندهایی دارد که این‌گونه از تلویزیون‌ها را تولید می‌‌کند.
 
در این مقاله، با راه های تشخیص تلویزیون تقلبی و قاچاق در بازار بیشتر آشنا شوید.
اگر قصد خرید یخچال بوش داردید باید بندانید چه نکاتی باید هنگام تعمیر یخچال بوش رعابت کنید. یا میتوانید برای تعمیر یخچال برند های دیگر با مدرن تکنیک تماس بگیرید.
 

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید