شماره تماس: 02122500600

راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی از جمله دستگاه‌های پرکابرد در آشپزخانه است که اگر خانم‌های خانه قصد دارند از آن استفاده کنند، در وهله‌ی اول باید نوع با کیفیت آن را تهیه کنند. با این حال پر واضح است که برای خرید چنین دستگاه‌هایی، موارد مختلف را باید در نظر گرفت که اگر از آنها اطلاع چندانی ندارید، ما در این مقاله قصد داریم راهنمای انتخاب خرید یک ماشین ظرفشویی مناسب را به شما ارائه دهیم. پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 
برای گرفتن نتیجه بهتر از تعمیر ماشین ظرفشویی، به تعمیرگاه های مجاز ماشین ظرفوشیی در مدرن تکنیک دارای پرسنل حرفه ای و مجرب مراجعه کنید.
 

ظرفیت ماشین ظرفشویی

در ابتدا باید دقت کنید که بر اساس نیازتان نوع مناسب ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید. اگر جزو خانواده‌های پرجمعیت هستید و یا اینکه احساس می‌کنید که در اکثر مواقع پذیرای مهمان خواهید بود، شاید بهتر باشد که ماشین ظرفشویی‌هایی بهره ببرید که گنجایش‌های بیشتری دارند. البته این موضوع را نیز باید در نظر بگیرید که هر ظرفیت ماشین ظرفشویی بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش خواهد یافت.

 

نوع دستگاه ماشین ظرفشویی

همانطور که می‌دانید ماشین ظرفشویی انواع و اقسام دارد که از جمله می‌توان به نوع رومیزی که برای خانواده‌های کم جمعیت کاربردی‌تر است، اشاره کرد. نوع دیگر ماشین ظرفشویی ایستاده است که از ویژگی‌های آن می‌توان از یکباره شستن تمامی ظرف‌ها نام برد. این مدل نسبت به نوع رومیزی دارای انواع بیشتری است. نهایتاً نوع ماشین ظرفشویی توکار نیز وجود دارد که اگر فضای کمی در آشپزخانه دارید، می‌توانید از این مدل بهره ببرید.

 

فناوری‌های هوشمند ماشین ظرفشویی

امروزه بسیاری از لوازم خانگی به صورت هوشمند طراحی می‌شوند. در واقع بدین معنا که بوسیله کنترل از راه دور می‌توان به آنها برنامه داد و یا به بیان بهتر با استفاده از این امکان، به خوبی مدیریت خواهند شد. ماشین‌‌های ظرفشویی نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود و با بکارگیری از یک رایانه شخصی قابل کنترل بوده تا دستورات صادر شده را انجام دهند.

 

قفل کودک ماشین ظرفشویی

اگر صاحب فرزند خردسال هستید و قصد خرید یک ماشین ظرفشویی را دارید، بهترین گزینه برایتان ماشین ظرفشویی است که از قفل کودک برخوردار باشد. این قابلیت مانع از دستکاری کودک در تنظیمات ماشین ظرفشویی شده و خطرات احتمالی ایجاد شده را نیز کاهش خواهد داد. در هنگام خرید از وجود چنین قابلیتی اطمینان حاصل کنید.

 

بهره‎‌‌وری انرژی ماشین ظرفشویی

در ماشین ظرفشویی‌های نسل جدید مصرف انرژی و همینطور آب به طرز چشم‌گیری کاهش یافته است. بنابراین باید از این موضوع در هنگام خرید مطمئن شوید. وجود نشان کاهش مصرف یا درج عبارت A بر روی این‌گونه محصولات دارای اهمیت است. به طور کلی به هیچ عنوان تن به خرید ماشین ظرفشویی که رتبه انرژی مناسبی ندارد، ندهید.

 

موتور دستگاه ماشین ظرفشویی

هر چه کیفیت موتور دستگاه ماشین ظرفشویی بیشتر باشد، طول عمر بهتری خواهد داشت. ضمن اینکه کیفیت شستشو را نیز افزایش می‌دهد. علاوه بر این قدرت مناسب موتور ماشین ظرفشویی نویز دستگاه را نیز به طرز چشم‌گیری کاهش داده که این موضوع سبب می‌شود در زمان کار، صداهای کمتری به گوشتان برسد برای تعمیر ماشین ظرفشویی و لوازم خانگی میتوانید به صفحه نمایندگی ویرپول مراجعه کنید.

 

تنظیمات پیشرفته ماشین ظرفشویی

هر دستگاه ماشین ظرفشویی دارای یکسری قابلیت‌ها است که توصیه می‌کنیم حتماً آن را در زمان خرید در نظر بگیرید. بعنوان مثال قابلیت شروع با تأخیر دستگاه می‌تواند زمان شما را هدر ندهد. در واقع می‌توانید دستگاه را برای زمان مدنظرتان آماده کنید و خودتان به دیگر کارها برسید. همچنین وجود برخی فناوری‌ها مانند Aqua Stop منجر به جلوگیری از نشت آب خواهد شد که شاید در این‌گونه دستگاه‌ها احتمال رخ دادن آنها بیشتر باشد.

 

برنامه‌ی شستشوی ماشین ظرفشویی

در هر نوع ماشین ظرفشویی ممکن است برنامه‌های مختلفی برای شستشو وجود داشته باشد و پر واضح است که هر چه این دستگاه دارای پیچیدگی‌های بیشتری باشد، دست‌تان را برای انتخاب نوع شستشو باز خواهد گذاشت. دقت کنید که بکارگیری درست از برنامه‌های یک ماشین ظرفشویی احتمال آسیب به ظروف را کاهش می‌دهد.
 
 

قفسه و سبد ماشین ظرفشویی

بر اساس نیازتان باید ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید که از یک تعداد بخصوصی از طبقات بهره‌مند است. همچنین نحوه طراحی قفسه‌ها نیز در این دستگاه دارای اهمیت بوده چرا که کیفیت تمیز شدن ظروف به چگونگی قرارگیری آنها بستگی خواهد داشت.

 

بررسی قیمت ماشین ظرفشویی

نهایتاً بعد از به نتیجه رسیدن برای موارد عنوان شده، حتماً قیمت دستگاه ماشین ظرفشویی را نیز مورد بررسی قرار دهید. در واقع ابتدا نوع برند و سپس مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید و سپس در آخرین مرحله از چندین فروشگاه‌ معتبر قیمت درخواست را سوال کرده تا بتوانید با شرایط بهتری ماشین ظرفشویی مدنظرتان را خریداری نمایید.
 

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید