شماره تماس: 02122500600

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک یکی از محبوب‌ترین یخچال‌های جهان است که توانسته است رضایت تمامی مصرف کنندگان خود را جلب کند. عملکرد یخچال‌های این برند بسیار عالی است اما در برخی از مواقع ممکن است آنها با مشکلاتی مواجه شوند. این مشکلات خود را با ارورهای مختلفی نشان می‌دهند. به همین دلیل آشنایی داشتن با ارورهای یخچال جنرال الکتریک برای مصرف کنندگان آنها الزامی است. ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک یکی از متداول‌ترین ارورهای یخچال‌های این برند است که در این مقاله به صورت جامع به آن پرداخته شده است.  

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک چیست؟

گاهی اوقات صفحه نمایشگر یا صفحه دیسپلی یخچال جنرال الکتریک ارور hrs را به صورت ثابت یا به صورت چشمک‌زن نشان می‌دهد. در این صورت فعالیت یخچال متوقف می‌شود و تنها لامپ‌های داخل یا نمایشگر روشن می‌ماند.
 آلارم hrs در یخچال جنرال الکتریک نشان دهنده خرابی و سوختن برد یخچال است. بروز مشکل در این بخش موجب می‌شود که برد نتواند فرایندهای خواسته شده توسط یخچال را اجرا کند. بنابراین خطای hrs در یخچال جنرال الکتریک بیانگر وجود یک مشکل جدی است به همین دلیل بعد از به نمایش درآمدن آن باید یخچال فورا از برق کشیده شود تا از وارد شدن آسیب‌های جدی جلوگیری شود.
خرابی برد الکتریکی به غیر از به نمایش درآمدن ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک از طریق خاموش شدن درجه تنظیم دما، عدم کارکرد یخساز، آب سردکن و خنک کننده،  سر و صدای اضافی،  تیک تیک کردن یخچال،  گرم شدن فضای داخل یخچال و خنک نشدن مواد داخل آن قابل تشخیص است. به همین دلیل نمود هر کدام از این علائم را باید جدی گرفت.

علت ارور hrs در یخچال و ساید جنرال الکتریک چیست؟

برای ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک دلایل متفاوتی وجود دارد که همانگونه که گفته شد متداول‌ترین آنها خرابی برد الکتریکی یخچال است. نوسانات شدید برقی به راحتی می‌تواند سوختگی و خرابی برد الکتریکی را در پی داشته باشد. به همین دلیل در محیط‌های پرنوسان می‌توان انتظار بروز این مشکل را داشت. 
علاوه بر این علامت hrs در یخچال جنرال الکتریک می‌تواند به دلیل سوختن کندانسور یخچال به نمایش درآید. با سوختن کندانسور یخچال، عملکرد فن‌ها با مشکل مواجه می‌شود به طوری که فضای داخلی یخچال نمی‌تواند به قدر کافی خنک بماند. این امر به برد یخچال فشاری مازاد وارد می‌کند. ماحصل این امر چیزی جز خرابی برد و ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک نیست. 
در کنار موارد ذکر شده، طول عمر بالای یخچال نیز می‌تواند منجر به نمود ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک شود. به مرور زمان، فرسوده شدن قطعات، وارد شدن آسیب‌های فیزیکی، وجود آلودگی‌های محیطی و ... می‌تواند منجر به خرابی برد الکتریکی و به نمایش درآمدن این ارور شود. گاهی اوقات نیز ممکن است علت نمود این ارور پریدن برنامه برد باشد. در این صورت مطمئن می شوید که قطعات برد آسیب ندیده‌اند. 

هنگام مشاهده خطای hrs چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

در هنگام به نمایش درآمدن ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک کافیست یخچال از برق کشیده شود. در واقع ادامه فعالیت یخچال می‌تواند منجر به خرابی کامل برد شود. بعد از آن باید از انجام هرگونه عملیات خودسرانه و غیر تخصصی جلوگیری شود. بسیاری از افراد گمان می‌کنند با کمک دفترچه راهنما و با تکیه بر دانش محدود خود می‌توانند این مشکل را برطرف کنند؛ اما اینگونه نیست. هر گونه اقدامات خودسرانه‌ای ممکن است مشکلات جدی‌تری را ایجاد کند. از این رو اکیدا توصیه می‌شود با متخصصان و تعمیرکاران این حوزه تماس حاصل شود. لازم به ذکر است تعمیر یخچال‌های جنرال الکتریک کاملا تخصصی است به همین دلیل باید آن را به نمایندگی‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای این برند سپرد. 
علاوه بر موارد ذکر شده به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی برد الکتریکی و به نمایش درآمدن ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک بهتر است که اقداماتی پیشگیرانه صورت گیرد. به طور مثال نوسانات برقی بدون شک برد الکتریکی را با مشکل مواجه خواهند کرد از اینرو باید همواره از محافظ‌های برق یا ترانس استفاده شود. همچنین بررسی تخصصی برد الکتریکی و یخچال به صورت مستمر توسط متخصصان این امر می‌تواند به تشخیص سریع مشکل کمک کند و مانع از سوختگی برد الکتریکی شود. 

رفع ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک چقدر زمان می‌برد؟

یخچال قلب هر آشپرخانه‌ای است به همین دلیل سرعت در تعمیرات برای تمامی صاحبخانه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. به منظور برطرف کردن ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک در ابتدا لازم است متخصص این حوزه تشخیص دهد که برد الکتریکی دچار آسیب دیدگی شده یا سوخته است. اگر سوخته باشد در کمتر از نیم ساعت می‌توان برد الکتریکی را تعویض کرد. در غیر این صورت بسته به میزان آسیب دیدگی برد مدت زمان تعمیرات متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است حضور موقع در محل، عیب یابی سریع و انجام تعمیرات تخصصی از دیگر فاکتورهایی است که می تواند بر زمان تعمیرات یخچال جنرال الکتریک اثرگذار باشد. 
 
سخن پایانی 
به نمایش درآمدن ارورهای مختلف روی صفحه نمایش یخچال‌ها می‌تواند به تشخیص سریع مشکل و مرتفع کردن به موقع آن کمک کند. در یخچال‌های جنرال الکتریک بروز هرگونه مشکلی در برد الکتریکی خود را با ارور hrs نشان می‌دهد. عوامل متعددی می‌تواند موجب بروز این مشکل شود، اما تنها راه برطرف کردن آن بهره بردن از خدمات تخصصی است. با توجه به اینکه تنها نمایندگی‌ جنرال الکتریک به قطعات اصل این برند دسترسی دارند و همچنین می توانید شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک را هم به ما بسپارید، توصیه می‌شود تعمیرات آنها به تعمیرکاران فعال در نمایندگی‌های این برند سپرده شود. از طرف دیگر تشخیص به موقع مشکل و برطرف کردن اصولی آن می‌تواند طول عمر مفید یخچال‌های جنرال الکتریک را افزایش دهد. 

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید