شماره تماس: 02122500600

ارور hrs در یخچال مابه

ارور hrs در یخچال مابه

بی شک وقتی که یخچال فریزر خریداری می‌کنید باید تا حد زیادی در مورد آن اطلاع داشته باشید، زیرا گاها یکسری پیام‌ها روی یخچال فریزر به عنوان خطا یا ارور نشان داده می‌شود که آگاهی داشتن در مورد آنها باعث می‌شود تا سریعتر مشکل‌ را برطرف کنید. از طرفی یخچال‌های مابه هم جزو برندهایی است که این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده و ارور hrs هم جزو ارورهای نسبتا رایج در آنها است. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم که در مورد ارور hrs در یخچال مابه با شما صحبت کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم تا بدانید که در این مواقع باید چگونه عمل کنید؛ زیرا اگر این ارور را برطرف نکنید، ممکن است مشکلات جبران‌ناپذیری را برای یخچال به وجود بیاورد و آسیب سنگینی وارد کند.

ارور hrs در یخچال مابه چیست؟

یخچال مابه جزو یخچال‌های معروف و باکیفیتی است که این روزها در بسیاری از خانه‌ها دیده می‌شود. مابه در حقیقت یک برند آمریکایی است که زیر مجموعه شرکت جنرال الکتریک فعالیت می‌کند و لوازم خانگی متنوعی را وارد بازار کرده است و جزو پرفروش‌ترین‌ها نیز است. از طرفی ناگفته نماند که خطا و ارور برای این یخچال‌ها مانند هر یخچال دیگری اتفاق می‌افتد. 
از آنجایی که قطعات این یخچال‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند، کمتر دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارند؛ اما گاهی اوقات با وجود همین کیفیت، باز هم ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند. ارور hrs در یخچال مابه جزو ارورهایی است که در این برند هم مشاهده می‌شود که معمولاً مربوط به خرابی برد یخچال است.
اگر چنین چیزی را مشاهده کردید، یعنی باید برد را تعمیر یا تعویض کنید. شاید بتوان گفت این حیاتی‌ترین خطایی است که ممکن است برای هر یخچالی اتفاق بیفتد. علت هم این است که با مشاهده خطای hrs در یخچال مابه شما یکسری اعداد بی‌نظم و اختلال روی یخچال مشاهده می‌کنید. در چنین حالتی متوجه خواهید شد که یخچال دیگر کار نمیکند و مرکز فرماندهی ندارد و نتیجه‌اش این خواهد بود که مواد غذایی کم کم گرم شده یا خراب میشوند که معمولاً به خاطر یک شوک به برد این اتفاق می‌افتد. 

علت ارور HRS در یخچال و ساید مابه چیست؟

بالاتر هم برایتان توضیح دادیم که ارورها و خطاها در یخچال‌های مختلف از جمله یخچال مابه اتفاق می‌افتد. شما با مشاهده آنها می‌توانید متوجه اتفاقات درون یخچال بشوید و مشکل را پیدا کنید که یکی از آنها آلارم hrs در یخچال مابه است‌. زمانی که چنین آلارم یا اروری را مشاهده می‌کنید، یعنی برد نیاز به تعویض دارد و می‌تواند به دلایل مختلفی ایجاد شده باشد. قطعات زیادی هستند که می‌توانند عامل خرابی برد شده باشند اما به هر حال با این ارور باید مستقیما به سراغ برد بروید تا علت ارور hrs در یخچال مابه را دقیقاً متوجه شوید. 
اگر بخواهیم علت این خطا یا ارور را بررسی کنیم، باید بگوییم یکسری موارد خاص هستند که باعث ارورهای یخچال مابه می‌شوند؛ مثلاً تخریب یا فرسودگی برد یخچال ساید بای ساید می‌تواند عامل این اتفاق باشد. 
از طرفی استفاده زیاد از یخچال و کهنه شدن آن هم می‌تواند عامل بروز چنین خطایی باشد. علت هم این است زمانی که مدت طولانی از یخچال استفاده کرده و آن را سرویس نمی‌کنید و نگران خراب شدن هم نیستید؛ این قطعه به مرور خراب شده و مشکلات زیادی را به بار می‌آورد و به یکباره با عنوان ارور hrs در یخچال مابه خودش را نشان دهد.
زمانی که با خرابی کندانسور یخچال فریزر مواجه شوید، یعنی فن تهویه هم دیگر درست کار نمی‌کند. در چنین حالتی دمای داخل یخچال بالا می‌رود و تمام یخ‌ها ذوب می‌شود. بالا رفتن دمای یخچال در هر حالتی خطرناک است و باید مانع این اتفاق شد. به خاطر همین است که باید هرچه سریع‌تر مشکل را برطرف کنید. اگر مشکل برطرف نشود، فشار به برد الکترونیکی افزایش پیدا کرده و همانطور که گفته شد؛ این ارور با عنوان hrs نمایان می‌شود.

هنگام مشاهده خطای HRS چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

برد یخچال یک قطعه بسیار تخصصی است و حتماً باید علت خرابی را سریعا بررسی کنید تا در صورت نیاز آن نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. زیرا اگر مدت زمان طولانی سپری شود، ممکن است که دیگر کاری از دستتان بر نیاید و مجبور به تعویض خود یخچال باشید. زمانی که متوجه خطا یا ارور hrs در یخچال مابه می‌شوید، سریعا باید با نمایندگی‌های معتبر که مورد تایید شرکت مابه بوده یا نمایندگی‌های رسمی آن تماس بگیرید و موضوع را مطرح کنید. سپس افراد آموزش‌دیده و متخصص به محل شما اعزام شده و وضعیت را بررسی کرده و مشکل را برطرف می‌کنند. در نظر بگیرید که خودتان هرگز نباید کاری بکنید، زیرا اگر این تعمیرات درست انجام نشود، نه تنها ارور برطرف نخواهد شد، بلکه مشکلات جدید هم اضافه می‌شود و ممکن است به طور کل یخچال را از دست بدهید و مجبور به تعویض کل یخچال باشید.

رفع ارور hrs در یخچال‌های مابه چقد زمان می‌برد؟ 

بعد از اینکه علامت hrs در یخچال مابه را مشاهده کردید، در اسرع وقت با متخصصان تماس بگیرید. از زمانی که آنها برای تعمیر یخچال مابه به منزل شما مراجعه می‌کنند، بسته به اینکه چه میزان آسیب به فن یا برد یخچال وارد شده باشد؛ حدودا ۲ ساعت زمان میبرد تا علت را پیدا کرده و برطرف کنند. در نتیجه مدت زمان تعمیر یخچال تا حد زیادی بستگی به میزان آسیب دارد.                 
 
جمع‌بندی
در این مقاله به طور کامل در مورد ارور hrs در یخچال مابه با شما صحبت کردیم. این خطا جزو ارورهای خیلی مهمی است که باید در مورد آن اطلاعات داشته باشید که اگر آن را مشاهده کردید، بدانید سریعا باید چه کار کنید و چگونه به رفع آن بپردازید، زیرا اگر برد آسیب دیده باشد، باید هرچه سریعتر علت را پیدا کرده و اقدام به تعمیر یا تعویض کنید. در غیر این صورت ممکن است که دیگر مانند قبل برایتان کار نکند. در این مقاله همچنین راجع به علت ایجاد ارور، رفع ارور و مدت زمان حل این مسئله نیز توضیحاتی را ارائه دادیم.
 

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید