شماره تماس: 02122500600

علت خاموش بودن یخچال فریزر بلومبرگ

علت خاموش بودن یخچال فریزر بلومبرگ

امروزه وسایل الکترونیک و لوازم خانگی، اهمیت زیادی در منازل دارند و از خرید های مهمی هستند که در هر خانه ای انجام می شوند. لوازم خانگی از محصولاتی هستند که روزانه از آنها استفاده می کنیم که بتوانیم کار های خودمان را به صورت آسان تری انجام دهیم و زندگی راحت تری داشته باشیم.

در میان انواع لوازم خانگی، یخچال یکی از مهمترین و کاربردی ترین انواع آنهاست. یخچال محصولی است که در آن می توانیم انواع مواد غذایی که نیاز است در هوای خنک نگهداری شوند تا خراب نشود را در آن قرار دهیم. یخچال به دلیل اینکه در نگهداری از مواد غذایی به ما کمک می کند به عنوان مهم ترین لوازم خانگی شناخته می شود. بای همین است که یخچال را در تمامی خانه های جهان می توانید پیدا کنید.

اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال ها به وجود بیاید، خاموش شدن و خاموش بودن یخچال است. این مشکل، خرابی است که نیاز به تعمیر یخچال دارد و یخچال فریزر های برند های بسیار زیاد و مختلفی دچار آن می شوند. در ادامه این مقاله در وب سایت مدرن تکنیک تلاش داریم تا شما را با یکی از مشکلات بزرگ یخچال ها و علت خاموش بودن یخچال یا فریزر بلومبرگ آشنا کنیم

شرکت لوازم خانگی بلومبرگ

بلومبرگ یکی از بهترین و شناخته شده ترین نام های آمریکایی در صنعت لوازم خانگی است. بلومبرگ ال پی (Bloomberg LP) نام یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم خانگی در آمریکاست که در سال 1981 شروع به فعالیت کرد و توانست در زمان کوتاهی، خود را در جهان مطرح کند. دفتر مرکزی این شرکت چند ملیتی در ایالت نیویورک آمریکا قرار دارد. در میان محصولات مختلف این شرکت، یخچال های بلومبرگ بسیار شناخته شده می باشند که امروز می خواهیم درباره آنها صحبت کنیم.

علت خاموش  بودن یخچال فریزر بلومبرگ

یکی از  مشکلات رایجی که برای بسیاری از یخچال ها به وجود می آید و باید آن را بشناسید، خاموش شدن یخچال است. گاهی اوقات ممکن است که مشکلاتی در یخچال شما به وجود بیایند که باعث خاموش شدن یخچال شما شوند. در ادامه قصد داریم تا علتهای خاموش شدن یخچال های بلومبرگ را به شما معرفی کنیم

اشکال در اتصالات سیم و پریز

اولین اشکالی که ممکن است به وجود آمده باشد و باعث خاموش بودن یخچال شما شود، خرابی در اتصالات سیم و پریز است. به هر  حال یخچال یه وسیله برقی است و اگر  نتواند که برق لازم خود را از جایی تهیه کند، خاموش می شود. بنابراین اولین جایی که نیاز است آن را بررسی کنید، سیم و پریز یخچال می باشند.

آسیب در برد یخچال

برد دستگاه های الکترونیکی حکم CPU برای کامپیوتر ها و مغز برای انسان را دارد. در واقع دستورات مختلف برای خاموش شدن، روشن شدن، تنظیم دما، مقدار کار کردن قطعات مختلف، همه و همه به عهده برد الکترونیکی دستگاه می باشد. اگر یخچال بلومبرگ شما خاموش مانده است و روشن نمی شود، یکی از احتمال های پیش روی شما، احتمال خرابی برد الکترونیکی دستگاه شماست. با علت روشن نشدن یخچال آشنا شوید.

سوختگی محافظ برق یخچال

از مهم ترین وسایلی که همراه با یخچال خریداری می شود تا از آن مراقبت کند و جلوی خراب شدن آن در زمان های خاص را بگیرد، محافظ برق است. محافظ های برق به این شکل عمل می کنند که وقتی برق به آنها وصل می شود، برق را آرام آرام وارد دوشاخه های خود و دستگاه می کنند و آنی نیستند. این باعث می شود که در زمان قطع و وصل شدن برق خانه، یخچال خانه شما نسوزد. حال اگر محافظ یخچال شما، خراب شده باشد، یخچال شما دیگر برقی ندارد که بتواند روشن بماند.

معیوب شدن ترموستات

قطعه ترموستات از مهم ترین قطعات یخچال است که دمای یخچال و فریزر را بررسی می کند و به برد اطلاع می دهد. اساسا وظیفه روشن و خاموش کردن کمپرسور یخچال نیز به عهده این قطعه است. گاها ممکن است که ترموستات خراب شود و یخچال شما دیگر نتواند تشخیص دهد که کی کمپرسور را روشن و کی آن را خاموش کند. با علائم خرابی ترموستات یخچال آشنا شوید.

خراب شدن کمپرسور یا موتور یخچال

همانطور که گفته شد، ترموستات قطعه ایست که کار کردن یا عدم کار کردن موتور یا کمپرسور را تعیین می کند. اما زمانی که موتور خراب شده باشد، دیگر تفاوتی ندارد که ترموستات خراب است یا صحیح کار می کند. در آن زمان یخچال شما به دلیل کار نکردن کمپرسور خاموش خواهد ماند.

خراب شدن دیفراست یخچال

عملیات دی فراست از عمل های مهمی است که در یخچال و فریزر خانه شما انجام می شود و در زمانی که دمای یخچال خیلی پایین آمده و در حال یخ زدن است، مانع از این کار می شود. اما زمانی که دیفراست یخچال شما نیز خراب شده باشد، یخچال خیلی سرد می شود و ترموستات تشخیص می دهد که یخچال باید خاموش شود. این نیز یکی دیگر از دلایل خاموش بودن یخچال بلومبرگ می باشد.

داغ شدن موتور و اورلود کمپرسور

یکی دیگر از مهم ترین دلایل خاموش ماندن یا خاموش شدن یخچال را نیز می توان داغ کردن موتور آن دانست. وقتی موتور یخچال داغ می کند و کمپرسور دچار Overload می شود، یخچال به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا مشکل حادی برای دستگاه پیش نیاید.

تعمیر یخچال بلومبرگ در مدرن تکنیک

اگر در تهران زندگی می کنید و برای یخچال بلومبرگ شما مشکلی پیش آمده می توانید تعمیر آن را به بهترین تعمیرگاه رسمی و نمایندگی بلومبرگ در ایران یعنی، مدرن تکنیک، بسپارید. این مجموعه دارای تعمیرکاران آموزش دیده و حرفه ای می باشد که تعمیر لوازم خانگی بلومبرگمثل تعمیر یخچال بلومبرگ را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. شما برای ارتباط با مدرن تکنیک، فقط کافیست با یکی از شعب این نمایندگی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

علت خاموش بودن ساید بای ساید دوو

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید