شماره تماس: 02122500600

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال در منزل

درباره تعمیر یخچال در منزل چه می‌دانید؟

در حال حاضر قیمت لوازم خانگی به خصوص یخچال به طور نجومی در حال افزایش است؛ بنابراین زمانی که این دستگاه‌ها خراب می‌شوند، بهترین راهکار تعمیر کردنشان است. به بیانی تعمیر ایده‌ای به‌صرفه‌تر از تعویض خواهد بود. زمانی که در یخچال خود هر گونه عملکرد غیرطبیعی مشاهده کردید، بهتر است هرچه سریعتر برای تعمیر یخچال در منزل اقدام کنید. مدرن تکنیک مجموعه‌ای معتبر برای انجام تعمیرات انواع یخچال است که با خیال راحت می‌توانید به آن اطمینان کنید.

تعمیر یخچال فریزر در منزل؛ راهی برای خلاص شدن از ایرادات یخچال


یخچال فریزرها دستگاه‌های کاربردی در منزل به حساب می‌آیند که اعضای خانواده حساب زیادی روی آنها باز می‌کنند. به بیانی این دستگاه‌ها وظیفه حفاظت و نگهداری از مواد غذایی را دارند. به دلیل آنکه یخچال‌ها بدون استراحت و در ۲۴ ساعت شبانه روز مشغول به کار هستند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. در حقیقت استفاده مکرر و وقوع مشکلاتی در یخچال سبب می‌شوند که شما با علائم نه چندان خوشایندی در آن مواجه شوید. در چنین موقعیتی نباید دست روی دست بگذارید تا یخچال رو به نابودی برود. در واقع باید هرچه سریع‌تر یک تعمیرکار ماهر یخچال در محل را به خانه خود دعوت کنید تا به تعمیر یخچال در منزل بپردازد. برای آنکه بتوانید برای تعمیر یخچال در منزل اقدام کنید، بهتر است به چند مورد از رایج‌ترین مشکلات یخچال آشنا شوید:

بیش از حد داغ شدن کمپرسور

کمپرسور یا موتور بخش مهمی از یخچال به شمار می‌رود. اگر فشار زیادی به کمپرسور وارد شود یا میزان گاز مبرد کاهش پیدا کرده باشد، موتور یخچال بیش از حد گرم خواهد شد. البته دلایل دیگری همچون عملکرد نادرست کندانسور هم می‌تواند از دلایل بروز این مشکل باشد.

عدم بسته شدن درب یخچال

مشکل دیگری که برخی از خانواده‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عدم بسته شدن درب یخچال است. این مسئله باعث می‌شود که دمای یخچال افزایش یافته و سلامت مواد غذایی داخل آن تحت تاثیر قرار بگیرد. به علاوه این اتفاق فشار زیادی به موتور وارد می‌کند. گاهی وقت‌ها نیز دلیل بسته نشدن درب یخچال فرسودگی لاستیک‌های دور درب یا تراز نبودن دستگاه است. در این صورت با کمک گرفتن از یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌توانید مشکل را حل کنید.

ایجاد سر و صدای زیاد توسط یخچال

بسیاری از مصرف کنندگان از سر و صدای غیر عادی یخچال شکایت دارند. گاهی وقت‌ها ایراد در موتور فن کندانسور، شل شدن کویل کندانسور و لوله‌های کمپرسور از عوامل ایجاد سر و صدای زیاد از یخچال هستند. همچنین اگر پره‌های فن یخچال آسیب دیده باشند یا دستگاه تراز نباشد، صداهای غیر عادی از آن به گوش می‌رسد.

درست کار نکردن فن یخچال

فن یخچال وظیفه به گردش درآوردن جریان هوا در محفظه داخلی یخچال را دارد. اگر در پره‌های فن رسوب گیر کرده باشد یا به دلیل استفاده مداوم دچار فرسودگی شده باشد، فرایند توزیع هوای سرد با مشکل مواجه خواهد شد. در این صورت باید هرچه زودتر برای تعمیر یخچال در منزل با تکنسین‌ها تماس بگیرید.

خاموش و روشن شدن مداوم یخچال

اگر برد الکترونیکی ترموستات و کمپرسور خراب شده باشند، یخچال به طور مداوم روشن و خاموش خواهد شد. در این صورت برای عیب یابی و حل کردن مشکل لازم است تعمیر دستگاه را شروع کنید.

عدم انجماد مواد غذایی توسط فریزر

گاهی به دلیل خراب شدن ترموستات، کمپرسور و انسداد لوله‌های اپراتور فریزر نمی‌تواند وظیفه انجماد کردن مواد غذایی را به درستی انجام دهد و دمای مناسب را فراهم کند. در چنین موقعیتی نیز نیاز است تا با یک تعمیرکار حرفه‌ای ارتباط برقرار کنید.

عدم سرد شدن محفظه یخچال

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با سرد نشدن کافی یخچالتان مواجه شوید. فاکتورهای زیادی هستند که از علل این اتفاق به شمار می‌روند از جمله آنها می‌توان به اختلال در برد کنترل دما، معیوب شدن تایمر دیفراست و ترموستات، خرابی اواپراتور، عدم کارکرد هیتر دیفراست، ایراد در موتور فن و ... اشاره کرد.

فرصت تعمیر سریع با خدمات تعمیر یخچال در منزل

در صورت مواجه شدن با مشکلات و علائم در یخچال، باید هرچه سریعتر به فکر برطرف کردن آنها باشید؛ زیرا هرگونه کوتاهی در این مورد باعث می‌شود که وضعیت یخچالتان بدتر و بدتر شود. تعمیر یخچال در خانه بهترین راهکار برای عیب‌یابی این دستگاه‌ها است. اگر شما هم در رابطه با خدمات تعمیر یخچال در منزل سوالی دارید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به لیست زیر بیندازید.

سرعت در تعمیر

کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه‌ای و استفاده از خدمات تعمیر یخچال در محل سبب می‌شود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن عیب یابی دستگاهتان را انجام دهید. در حقیقت تعمیر یخچال در منزل باعث می‌شود که خیلی راحت و بدون هیچ زحمتی بتوانید به تعمیر دستگاه بپردازید.

تخصص در تعمیر

خدمات تعمیر یخچال در محل به شما این امکان را می‌دهند که با کمک گرفتن از تکنسین‌های مجرب به برطرف کردن مشکل دستگاه خود بپردازید. تعمیرکارانی که برای یادگیری نحوه تعمیر یخچال در منزل ساعت‌ها وقت گذاشته‌اند تا آموزش‌های لازم را کسب کنند. همچنین آنها به خوبی با پیچیدگی‌ها و فناوری‌های به‌روزترین یخچال‌ها آشنا هستند.

استفاده از قطعات اصل در تعمیر

 یکی دیگر از خدماتی که تعمیر یخچال به شما ارائه می‌دهد، به کارگیری قطعات اصل و اورجینال است. اگر قطعه‌ای از یخچال شما نیاز به تعویض داشته باشد و تعمیر برای آن جوابگو نباشد، تعمیرکاران به جای استفاده از قطعات فیک و بی‌کیفیت از قطعات اورجینال کمک می‌گیرند. مواردی همچون شارژ گاز یخچال، تعمیر کندانسور، تعویض ترموستات، تعویض صفحه تریزون و اواپراتور، رگلاژ درب‌های یخچال، تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی، تعویض انواع سنسورها، تعویض فن کندانسور، تعویض و تعمیر کمپرسور و ... بخشی از خدمات تعمیر یخچال در منزل هستند. می توانید تعرفه تعمیر یخچال را نیز مشاهده نمایید.

گارانتی خدمات

تعمیر یخچال در منزل

یکی دیگر از نکات برجسته در ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر در منزل، گارانتی است. پس از تعمیر یخچال در منزل در صورت مشاهده ایراد مجدد تعمیرکاران مسئولیت پذیر بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برای سرویس مجدد به محل مورد نظر شما می‌آیند.

انصاف در تعمیر

در رابطه با هزینه‌های تعمیر نیازی به نگرانی نیست؛ چراکه خیلی راحت می‌توانید با پرداخت قیمت‌های منصفانه ایرادات یخچال خود را برطرف کرده و آن را مثل روز اول کنید.

معرفی انواع برندهای تعمیر یخچال در منزل

سلامت یخچال به عنوان قلب تپنده آشپزخانه بسیار مهم است؛ برای همین بهتر است به تعمیر یخچال در منزل اطمینان کرده و در هوای آلوده تهران به جای گشتن دنبال تعمیرکار با مدرن تکنیک تماس بگیرید. تعمیرکاران این مجموعه با تخصص و مهارت بالا می‌توانند همه یخچال‌ها از جمله ساید بای ساید، دوقلو، بالا پایین و ... را تعمیر کنند و دلایل خرابی آنها را کشف نمایند. همانطور که اشاره کردیم یخچال ممکن است در گذر زمان با ایرادات متعددی روبرو شود. در زمان مواجه شدن با این ایرادات لازم نیست نگران برند دستگاه خود باشید. در واقع یک تعمیرکار ماهر و حرفه‌ای به خوبی می‌تواند از پس تعمیر هر نوع یخچالی بر بیاید. به بیانی این مهم نیست که یخچال شما توسط چه کمپانی ساخته شده و از چه نوع قطعاتی تشکیل شده؛ زیرا تعمیرکاران حرفه‌ای به طور کامل از آن سر در می‌آورند.

خدمات تعمیر یخچال در محل با به کارگیری تعمیرکاران مجرب که هر کدام تخصص خاصی در تعمیر یخچال‌های برندهای مختلف دارند، این مشکل را حل کرده است. از انواع برندهای تعمیر یخچال در منزل می‌توان به ال جی، سامسونگ پروفایل، وستینگهاوس، میله، دوو، اسنوا، آاگ، وایت هاوس، هایر، الکترواستیل، گورنیه، هیمالیا، امرسان، سایوان، اوشن، آزمایش، ایندزیت، ایران پویا، پارس، ارج، هیتاچی، فیلور، سام، کلور، جی پلاس، یخساران، مونوگرام، آمانا، مدیا، مابه و ... اشاره کرد.

امکان تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل

اگر در آشپزخانه خود یخچال جنرال الکتریک دارید، می‌توانید با خیال راحت به مجموعه مدرن تکنیک برای تعمیر یخچال در منزل اعتماد کنید. در حقیقت این مجموعه مهارت خوبی در کشف ایرادات این نوع یخچال‌ها دارد. این مجموعه دارای مجوز رسمی از سوی نمایندگی مجاز یخچال جنرال الکتریک است تا در سریع‌ترین زمان ممکن به تعمیر دستگاه شما در محل مورد نظرتان بپردازد. نمایندگی این یخچال‌ها به طور مکرر سعی دارد تا بیش از گذشته خدمات خود را به مشتریان قرار دهد تا بدون آنکه به جایی برای تعمیر یخچال خود مراجعه کنند، بدون مشکلات حمل و نقل از تعمیر یخچال جنرال الکتریک در  منزل بهره‌مند شوند؛ به این ترتیب تا حد زیادی در هزینه‌ها و زحمت‌های آنها کاسته خواهد شد.

در پایان می‌توان گفت که هر کدام از تکنسین‌های این مجموعه دارای مهارت لازم برای عیب یابی این دستگاه‌ها دارند؛ بنابراین اگر در یخچال جنرال الکتریک خود هرگونه علائمی مانند خنک نشدن یخچال، روشن نشدن آن، خراب شدن لولای درب، اتمام گاز خنک کننده، تولید سر و صداهای زیاد، عدم انجماد فریزر و ... را مشاهده کردید، لازم است هر چه زودتر نسبت به تعمیر یخچال در محل اقدام نمایید.

هزینه تعمیر یخچال در منزل گران یا ارزان؟

یکی از سوالات متداول افراد در رابطه با تعمیر یخچال در منزل، هزینه آن است. سرویس یخچال در منزل ممکن است برای قطعات مختلفی انجام شود؛ برای مثال گاهی وقت‌ها ممکن است شما نیاز به شارژ گاز یخچال داشته باشید که در این صورت هزینه پر کردن گاز یخچال از شما دریافت می‌شود. در حالی که اگر مشکل از برد باشد، هزینه تعمیر برد یخچال با عملیات گفته شده فرق دارد.

 به دلیل ارائه قیمت‌های نامعقول توسط برخی از تکنسین‌ها و مجموعه‌ها لازم است که از تعرفه تعمیر یخچال در منزل باخبر باشید تا خدای نکرده مجبور به پرداخت مبالغ هنگفت نشوید. باید بدانید که تعرفه تعمیر یخچال در منزل بسیار منصفانه بوده و توسط اتحادیه تعیین می‌شوند. در حقیقت هزینه تعمیر یخچال در منزل از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. بخش اعظم مربوط به تعمیر یا تعویض قطعه معیوب و اجرت تعمیرکار است و بخش دیگر مربوط به ایاب و ذهاب تکنسین و عیب یابی در محل است. هزینه ایاب و ذهاب تقریباً 35000 تا 60000 تومان است و برای عیب یابی باید 50000 تا 85000 تومان پرداخت کنید.

در مرحله بعد باید به شما بگوییم که قیمت تعمیر یخچال در منزل به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر این دستگاه‌ها در منزل به شرح زیر هستند:

 برند یخچال

اولین چیزی که بر هزینه تعمیر تاثیرگذار است، برند یخچال به شمار می‌رود. این مهم است که یخچال شما ساخته کدام کمپانی است و از چه قطعاتی تشکیل شده؛ برای مثال هزینه تعمیر یخچال‌های تولید شده توسط شرکت‌های خارجی گران‌تر از برندهای داخلی هستند؛ زیرا معمولاً یخچال‌های خارجی سیستم پیچیده‌تری دارند.

 مدل یخچال

عامل تاثیرگذار دیگر، مدل یخچال است. یخچال‌های متنوعی در بازار وجود دارند که تعمیر هر کدام تخصص خاصی نیاز دارد؛ برای مثال تعمیر یخچال فریزرهای ساده نسبت به ساید بای ساید آسان‌تر و ارزان‌تر است.

نوع قطعه معیوب

تعمیرکار برای برآورد هزینه تعمیر یخچال در منزل، قطعه معیوب را ارزیابی می‌کند. برخی از قطعه‌ها کمیاب‌تر هستند؛ بنابراین قیمت آنها بالاتر است. پس برای تعویض نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید.

 میزان معیوب بودن

 برای تعیین دقیق هزینه تعمیر یخچال باید میزان خرابی قطعه چک شود. هر چقدر که اوضاع قطعه معیوب جدی‌تر باشد، هزینه بیشتری دریافت خواهد شد.

 استفاده از قطعه فابریک یا فیک

تعمیر یخچال در خانه

اگر تعمیرکار از قطعه‌های اصلی استفاده کند، قیمت نهایی تعمیر بیشتر خواهد شد. درست است که قطعات غیر اورجینال قیمت پایین‌تری دارند؛ اما بدانید که به دلیل کیفیت پایین‌تر زودتر خراب خواهند شد.

جمع‌بندی

یخچال فریزر دستگاهی سنگین است و نمی‌توان آن را به مراکز معتبر برای تعمیر برد و فرآیند نصب یخچال و راه اندازی دوباره آن ، بسیار سخت می باشد؛ بنابراین بهترین کار کمک گرفتن از سرویس یخچال در منزل است. این تصمیم باعث می‌شود بدون ذره‌ای سختی یخچالتان در کمترین زمان ممکن درست شود. در حقیقت تعمیر این دستگاه‌ ها در خانه خدمات متنوعی از جمله اعزام تعمیرکاران ماهر و با سرعت عمل را به شما ارائه می‌دهد؛ تعمیرکارانی که با داشتن مهارت کافی از قطعه‌های اورجینال برای تعویض استفاده می‌کنند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای برخورداری از این خدمات، با تکنسین‌های مدرن تکنیک ارتباط برقرار نمایید.

برخی از سوالات متداول

سوالات در رابطه با سرویس یخچال در منزل زیاد است؛ بنابراین ترجیح دادیم به یک سری از متداول‌ترین آنها پاسخ دهیم:

هزینه تعمیر یخچال فریزر به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

 هزینه تعمیر یخچال فریزر به مدل و برند یخچال، نوع قطعه معیوب و درجه خراب بودن آن بستگی دارد.

خدمات تعمیر یخچال در محل شامل چه برندهایی می‌شود؟

خدمات تعمیر یخچال در محل شامل سرویس انواع یخچال سامسونگ، ال جی، بوش، امرسان، هیمالیا، اسنوا، ارج، آزمایش و ... می‌شود.

دلیل سرد نشدن محفظه یخچال چیست؟

 ایراد در قطعه برد کنترل، درست کار نکردن هیتر دیفراست، معیوب شدن موتور فن و ... از دلایل عدم تولید هوای خنک در محفظه یخچال هستند.

 

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید